adriansellus Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 VOTE:JA,absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nej? Visst, ett liknande hade varit kul, men ett till VC, samma stad. Lite tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det är stora och tidskrävande jobb att göra ett stort GTA, då ska inte den tiden gå åt till något liknande som redan finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Nej, Vice City är Vice City och så ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Ja. Men nu när jag har läst era argument så börjar man undra. Jag diggar miljön och så. men det saknas en hel del funktioner som finns i SA. Så jag tycker NEJ, inte ett likadant till, men JA tack ett liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote: Kanske Man skulle kunn göra en uppdate med lite nya saker och typ 100 nya missions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ett modteam kommer säkert att konvertera VC till SA´s motor, som ett modteam gjorde med LC till VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts