Jesper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag behöver hjälp med winhex. Jag har öppnat Default.xbe sen ska jag ändra en nolla till en etta hur gör jag då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Öppnar den i notepad och klicka replace *fill in here* med *fill in here* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det blir bara massa konstiga tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ja jag vet men sen klickar du på options och letar dig fram till replace saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Öppnar den i notepad och klicka replace *fill in here* med *fill in here* Fördelen med ett hexprogram är att man öppnar och spara filen i ett binärt läge, notepad (eller annan rentext-editor) sparar filen i rentext, där med så blir filen inte binär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det funka för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Tackar men jag har löst problemet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts