adriansellus Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag tänkte att alla som har GTA:Vice City på xbox diskuterar om det, här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Varför? Det är ju i princip nästan exakt samma spel som dom andra verisionerna, bara några små grafiska ändringar ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Själv har jag det till Xbox, så det är därför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Är det någon här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Är det någon här? Editera istället. Onödig tråd om du frågar mig, som sagt så är det ju fortfarande Vice City som diskuteras, och till det finns hela detta Vice City forumet. Denna tråd kommer säkerligen också dö ut rätt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Rolig tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts