Corleone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Mitt resultat: atheism 96% Satanism 92% Buddhism 75% agnosticism 67% Islam 50% Paganism 46% Judaism 42% Christianity 25% Hinduism 0% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 You scored as atheism. You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul. Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or God. atheism 92% Satanism 75% Judaism 63% Islam 54% Buddhism 46% agnosticism 46% Paganism 42% Christianity 17% Hinduism 4% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Funnylin: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Funnylin: Vad har jag gjort nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul. Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or God. atheism 67% Paganism 58% Judaism 58% agnosticism 50% Islam 50% Hinduism 46% Buddhism 46% Christianity 42% Satanism 25% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 You scored as atheism. You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul. Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or God. atheism 71% Paganism 63% Judaism 50% agnosticism 50% Satanism 38% Buddhism 38% Islam 33% Christianity 29% Hinduism 0% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Islam You scored as atheism. 50% Judaism 50% Christianity 50% Buddhism 50% Hinduism 50% agnosticism 50% Satanism 50% Paganism 50% atheism 50% hehe orkade inte läsa igenom alla avar så jag kryssade i mitten hela tiden... Redigerad 8 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 100 % satanist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Jag måste erkänna att jag är gay. Det är väldigt förolämpande när ni skriver att det skulle vara onormalt. Jag och min pojkvän har en mycket bra och intim relation som jag inte vill att ni ska förstöra, tack på förhand. PS: Hans röv är som siden!! schysst länk: www.lemonparty.com Edit: Moget, vem nu som uttnyttjat mig autologgin Redigerad 9 maj, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 agnosticism 54% Christianity 54% Satanism 50% Islam 42% Buddhism 42% Hinduism 42% atheism 42% Paganism 38% Judaism 17% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag måste erkänna att jag är gay. Det är väldigt förolämpande när ni skriver att det skulle vara onormalt. Jag och min pojkvän har en mycket bra och intim relation som jag inte vill att ni ska förstöra, tack på förhand. PS: Hans röv är som siden!! schysst länk: www.lemonparty.com Det har mycket med religion att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Dom flesta religonerna förbjuder homosexualitet dumt tycker jag även fast jag är straight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts