Holta Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Tja igen Laddade nyss ner CamHack från GTA3.Net men fattar mig uinte på det någon som vet hur man får det att funka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Vad f*n är det för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag gissar på en 1:a persons mod!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Lägg in alla filer(förutom "readme.txt") i vice city-mappen starta "CamHack.exe" och sen starta vice city! KLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Jag lägger upp det nu om du vill testa vccamhack3.0.zip Redigerad 8 maj, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts