NiKe-eKiN Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) När ja loggar in så är det skit trögt Det hänger sig Det är CP va ska ja göra edit:när ja loggar in ibland så kommer det upp en list med alla kontakter som är inloggade....så som det blir när någon loggar in Redigerad 6 maj, 2005 av BARTMAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Nej det är inte CP. Det kan möjligtvis vara ett tekniskt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag tror jag vet svaret, men jag vägrar hjälpa nån som beskriver sina problem som "cp". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Ok det är inte cp det är bara ett fel i progamet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Är så för mig också. Ibland funkar, ibland inte. Antagligen är Messenger's servrar överfulla. Vänta ett tag, och försök igen. Redigerad 6 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Norton Internet Security = On = Segt Norton Internet Security = Off = Snabbt som faen För mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts