p-c-2 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Nån som vet om man kan hitta några smilies till msn som ser ut som de här? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Spara dom på datorn, sen lägger du in dom i msn. Mer kan du väl hitta på n0llans forum(aka skribb), du hittar det nog via www.google.se om du inte kan adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Spara dom på datorn, sen lägger du in dom i msn. Mer kan du väl hitta på n0llans forum(aka skribb), du hittar det nog via www.google.se om du inte kan adressen. Men vet du hur man gör för att lägga in det på datorn och sen på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men vet du hur man gör för att lägga in det på datorn och sen på msn? Högerklicka sen spara bild som. Sen i msn så går du in och skriver med nån sen trycker du på smilies sen mer. sen tar du skapa. tror det var så. Får jag en puss nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Högerklicka sen spara bild som. Sen i msn så går du in och skriver med nån sen trycker du på smilies sen mer. sen tar du skapa. tror det var så. Får jag en puss nu? Ja kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag gjorde det genom det sättet... Spara dina smilies i Mina bilder eller annan mapp. Sedan går du in på "Mina uttryckssymboler" på verktyg vid msn menyn. Sedan "Skapa". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts