KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ååå!!! KAN NI BESTÄMMA ER JAG VILL HA BEVIS! prova att fuska och spara så får du väl se <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 prova att fuska och spara så får du väl se Men fatta min kompis säget att han har fuskat på mitt minne och jag vill ha bevis i fall man inte kan få 100% om man fuskat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 åhhh .... Sluta whina om det sk*tet! Du har fått dina svar!!!!! DET GÅR INTE ATT FÅ 100% OM DU HAR FUSKAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 åhhh .... Sluta whina om det sk*tet! Du har fått dina svar!!!!! DET GÅR INTE ATT FÅ 100% OM DU HAR FUSKAT BEVISA DET!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 åhhh .... Sluta whina om det sk*tet! Du har fått dina svar!!!!! DET GÅR INTE ATT FÅ 100% OM DU HAR FUSKAT + att du har inte äns Gta Vice City så jag tycker inte att du ska vara så säker på de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Ta det lungt, det är bara ett rykte, det går att få 100% med fusk.... Bry dig inte om vad de säger, det där ryktet ar funnits länge men är falskt! Hoppas du inte har börjat ett nytt spel, fast varför fuska egentligen, jag är emot det men det är upp till en själv..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Ta det lungt, det är bara ett rykte, det går att få 100% med fusk.... Bry dig inte om vad de säger, det där ryktet ar funnits länge men är falskt! Hoppas du inte har börjat ett nytt spel, fast varför fuska egentligen, jag är emot det men det är upp till en själv..... Ja Jag håller med dig fulständigt jag riktigt hatar att fuska men som sakt det var min (förre) Kompis som gjorde det. . . men jag står fast vid att jag vill ha bevis om det INTE e som du säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 (redigerad) egentligen så är det ju okej att ha 99%, då vet man ju att man har hållt på länge med VC Redigerad 1 januari, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 men jag vill ha ett bevis av alla er som säger att man bara kan få 99% om man har fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 heeh d e sant....... Men det e skönare att ha 100% På GTAIII har jag 99%, jag vet inte var jag ska få den sista procenten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Robert86 var den första att komma upp till 100% om jag inte minns fel... Fråga honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 nytt spel, annars går det aldrig kan du bevisa det eller. . .det värkar som igen kan göra det ni bara säger det bara för att man inte ska fuska inte sannt? om det e som ni säger bevisa det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Eftersom det är förbannat svårt att komma upp i 100% (jag har klarat 93%) så tror jag inte det är så många som kan komma med bevis... än... Men jag ska visa er... sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts