Sonic Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Hej hur vet jag om jag/min kompis har fuskat och sen sparat på mitt minnes kort för jag tror nämligen det. kan man inte få 100% då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Nej kan man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 29 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 åå vad ska jag göra ska jag stata om spelat asså börja om elller ska jag fortsätta har kommit rätt långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 nytt spel, annars går det aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 29 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 zå jag ska göra om ALT igen !!! men han sa att han bara hadde fuskat med "ta bort poliser fusket" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Men det gör detsamma, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Ett fusk intryckt o allt e förstört... Bara att börja om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 sluta.. ni ljuger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 jag har gjort vapen fusk och ta bort poliser och jag har fått 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Du får aldrig 100% än då för det är så jobigt att hitta alla saker mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Precis, sluta. Vad är ni för muppar? Man kan få 100% fast man fuskat... Svårt att klara 100% http://www.loft-online.net/gta4/index.htm är ett tips... Guide till alla paket, alla affärer som ska rånas, alla rampage m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Man kan få 100% fast man fuskat men inte om man har sparat med fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Har du ett sparat spel med fusk inslagna så går det inte få 100%.. så ligger det till och det är ingen som kan göra nått åt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mora_nisse Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Har du ett sparat spel med fusk inslagna så går det inte få 100%.. så ligger det till och det är ingen som kan göra nått åt det... det går vist att klara 100% även om man har fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Lite bevis skulle inte skada... Gäller det ALLA fusk, att man inte kan få 100% ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 det går vist att klara 100% även om man har fuskat nää inte om man sparar efter man fuskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Lite bevis skulle inte skada... Gäller det ALLA fusk, att man inte kan få 100% ? Ja, om man sparar med ett fusk aktiverat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ååå!!! KAN NI BESTÄMMA ER JAG VILL HA BEVIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtafuskaren Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ååå!!! KAN NI BESTÄMMA ER JAG VILL HA BEVIS! hur komer man under marken och blir odädlig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Hur? inte vet jag. Jag föll från ett hus tak o hamnade i gatan o var odödlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts