Alpha Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Sänds det bara på söndagar? Vilken tid det är väl på morgonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Det går nu...(Sprang till datan nu i pausen...) Såg ni den när den där gamla kärringen skulle backa med husvagnen, liger i med kopplingen och förstör motorn... Hur bär dom sig åt egentligen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Sänds det bara på söndagar? Vilken tid det är väl på morgonen Det sänds på fredagar och om det är på söndagar är det la repris... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Hur fan fick dom körkort igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Snappe 4 ever ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Hur fan fick dom körkort igentligen? Så som de kör kan man inte köra för att få körkort, alltså måste de antingen ha blivit mycket sämre förare sen de tog kortet eller också gör de sig till för programmets skull eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) "- Det går inte, det går inte - Äh, det går visst, TYST!" Snappe owns it all xP Redigerad 21 maj, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Det var ju gött när dom satte på tema låten till Top Gun... Direkt efter programmet var slut så fick jag så där måste-ryck och sprang och hämtade den i mitt filmskåp... Asgött top Gun är en väldigt goo film TOP GUN Edit:Rättade till lite Redigerad 21 maj, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Den som kom på idén måste vara skapligt konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Emelia, fyfan. "Du är ju på tältet!" "Nej, det är jag inte" Säger hon och fortsätter backa. Sen trodde hon att hon skulle vinna också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Här kan man titta på bortklippta scener.Här Redigerad 21 maj, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Emelia, fyfan. "Du är ju på tältet!" "Nej, det är jag inte" Säger hon och fortsätter backa. Sen trodde hon att hon skulle vinna också.. Har inga fördommar.....men hon visar det Svenska folket vad en sann blondin är förnågot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) *Bilen brummar* Emelia: "Är den på nu eller? ". Redigerad 21 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Fyfan, vad jag hatar Snappe... Jeffla norländsk (?) manshora . Eller nåt... Kanske inte. Men jag gillar honom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Jag blev upprörd när jag såg nån ung tjej som var med där istället för att bromsa så tog hon händerna för ansiktet och bara skrek hon är ju fan en jävla trafikfara, riv hennes jävla körkort Fyfan, vad jag hatar Snappe... Jeffla norländsk (?) manshora är han inte typ värmländsk? Redigerad 23 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 är han inte typ värmländsk? Nej, han kommer från Hammerdal i Jämtland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nej, han kommer från Hammerdal i Jämtland. Okajjh same shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Okajjh same shit Nja, dialekten är inte "same Shit" i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vem somhelst skulle kunna vara med i Sveriges värsta bilförare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jeffla norländsk (?) manshora Där sa du något du inte skulle ha sagt Själv bor man ännu mer norr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts