pottzork Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Det är så jävla kul asså "va fan, jag kommer ju inte fram ja men du bromsar ju " hahaha eller tobias eller va den unga liraren heter, som kör om ambulansen i stället för att backa . han är ju cool. även jenny är cool. vad tycker du om programmet? jag tycker det råäger. lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Mjo, jag hörde att en brud förra veckan skulle åka mot en mur av kartonger. Och hon skulle bromsa efter en viss sträcka kvar till "muren". Och när personen brevid sa åt henne att bromsa, så släppte hon ratten och la händerna över ansiktet och började skrika, medans bilen rullade rakt in i muren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Skills dom har i programmet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Jo jag såg på det rätt skoj Redigerad 6 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Rip off på Britains Worst Driver's. Fast det verkar lite kul efter det Pottan skrikit i örat på mig. Men bara lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 De programet e skit ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Fan vad den unga tjejen är pantad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Fan vad den unga tjejen är pantad? Ja men såna tjejer har sverige gott om... Tycker programet är rätt mesigt... Folk som kör så kan bara komma från skogen. Dom har typ en rondell och ett signalljus när dom kör upp... Tro fan att såna får körkortet lätt... Fast skulle inte bli förvånad om dom fått betalt för att köra så dåligt... Idag gör folk allt för lite pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har följt båda avsnitten. Tycker det är rätt kul. Snappe eller vad han heter är bäst jue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Har följt båda avsnitten. Tycker det är rätt kul. Snappe eller vad han heter är bäst jue Han kan ju INTE ta det lungt Tycker Jenny är cool (typ 20 bast å dif halsduk). dom visade samma klipp 2 ggr å det var när hon var ute å körde å de kom en bil framför henne, hon skriker: VA FAN!! JÄVLA MIFFO!! å tutar och pekar fingret vilt //så kommer jag nog sluta bakom ratten Redigerad 6 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Haha dom bästa i programmet är lätt Snappe och Maria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Han kan ju INTE ta det lungt Absolut inte, helt jävla het Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Villken dag/dagar går detta program, och villken kanal & tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Villken dag/dagar går detta program, och villken kanal & tid? Fredagar kl 20.00 på fyran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Men den där Emiliea 12 minuter för att fickparkera (:!!! o,jaa... snappe äe grym... Och Jenny blir Ganska lätt förbannad på alla omkring henne när hon kör... Undrar hur deltagarna fått körkort från början (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Såg det avsnittet då det tog 12 minuter för Emelia att fickparkera. helt okej underhållning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det är ganska komiskt att jenny är aktiv medlem på www.zatzy.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Såg det avsnittet då det tog 12 minuter för Emelia att fickparkera. helt okej underhållning. Enligt mig var det inte bara lite dåligt_ men dom som såg på det... Juryn:Å´där åkte hon på igen ja... I bilden står det 10min senare... Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 NEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!! Missade det pga. jävla hockeyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Undrar vad som händer ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts