Mark Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Allt snack om detta MYCKET komplicerade men roliga spel. Fick tillbaka det idag av min systerson som lånat det för alltför länge sen. Är på chapter 3 nu, och har precis dödat den där RPG-killen som sitter bredvid en tank...smög mig fram mot tanken och sökte skydd bakom den så att varken RPG-killen eller tanken kunde döda mig. Då sköt jag ihjäl RPG-killen och då kommer en "vänlig" tank och skuter mot den tanken jag satt bredvid (Alpha team). Då blev det en filmsekvens sett från Bravo team och Mission Sucess..undrar hur det gick för Alpha team som blev bortsprängt när tanken sprängdes.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har det på ps2 demo. Problemet är bara att man bara hinner spela 10 minuter innan domot stängs ner, vilket gör att man inte har tid att planera och försöka olika taktiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Mycket roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Visste ni att spelet är baserat på U.S Armys träning? . Det är respekt Har ni testat spela det över internet? Väldigt roligt men dom kunde fixa deathmatch och såna saker...blir långtråkigt med co-op.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts