Icebear Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Vet nån vart man kan skaffa stubindtråd typ? typ helst i sthlm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Tror man måste ha licens på det, det kan andvändas till mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Kolla typ på granngårdebn typ för dom har kanske typ stubintråd typ. Sveafireworks kanske också typ har det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Köp en raket och dra av därifrån. om du ska ha en lång vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 13åringar får inte inneha stubintråd så du kan ju glömma det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 13åringar får inte inneha stubintråd så du kan ju glömma det... Eller 12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Haha, först trodde jag detta var en meningslös tråd om stubiner Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Haha, först trodde jag detta var en meningslös tråd om stubiner Jag trodde det var en tråd om hur kort/lång stubin folk har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Äsch det är ju bara ta ett snöre och häva lite krut på... Då bli det som en stubin! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Äsch det är ju bara ta ett snöre och häva lite krut på... Då bli det som en stubin! O krut hittar man? sorry e lite trögfattad just nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 O krut hittar man? sorry e lite trögfattad just nu Gör själv annars har jag nåra lirare som är experter på bomber å shit, spränger stuff hela tiden. skojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Häll tändvätska på ett vanligt snöre... Men spring som fan efter , eller ha ett långt snöre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Använd ett tomtebloss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ett tomebloss funkar bra. Problemet är att det inte säljs året om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nån som har nå't recept på krut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nej? Men jag skulle villja ha det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det innehåller iaf salpeter, svavel och kol. (?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ett tomebloss funkar bra. Problemet är att det inte säljs året om. Det finns de som säljer det året runt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Det finns de som säljer det året runt. O de e?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ett tomebloss funkar bra. Problemet är att det inte säljs året om. Hittade en recept på Tomebloss när jag försökte hitta en recept på krut... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts