anders_142 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Tja, har fixat med bilar förr och kan väll grunderna hyffsat.. ska göra en bil nu som inte är för "bucklig" och så.. nåra förslag? sen vill jag gärna ha någon som kan hjälpa mig om det skulle köra fast ^^ tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Kan någon här klippa blueprints rätt? har förfärliga problem med det... här är filen iaf om nån har lust och hjälpa mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Hehe, har faktiskt gjort den där bilen en gång. Du kan få blueprintsen jag använde.... bmw_blueprints.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Schysst men vet du om det finns en top bild? (behöver man det :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nej det behöver man inte man det blir betydligt lätare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts