hedlund Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Förbannat bra karta, vart man kan hitta bilarna Redigerad 6 maj, 2005 av hedlund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Förbannat bra karta, vart man kan hitta bilarna Referer Link Error Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag undrade med om det finns nån ny sak som blev tillgänglig när man hade klarat GTA! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag undrade med om det finns nån ny sak som blev tillgänglig när man hade klarat GTA! ? Ja gå på date med flickvänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja gå på date med flickvänner Rock* ´s team måste gå ut mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag fick 100 % me barbara idag och fick cop kläderna, och bytte haircut till bald and gotte (stavning?). kände genast att det var mkt roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 När jag är uttråkad brukar jag hitta på en massa skumma saker att göra i SA: *Uppgradera en bil och försök cruisa SA runt utan att krocka (jag hade en Voodoo) *Skaffa en Boxville och plundra hela Mulholland och Vinewood på natten (speciellt kul blir det om du har fusket "Always midnight" dock lite enformigt) *Skaffa ett härligt flygplan och stunta med den runt SA, klarar du tex. att flyga under Martin bridge, ligga lågt i luften i SF eller flyg över nåt av de där förbjudna områden så du får 5 stjärnor och blir jagad av målsökande raketer *Åk till motorstadion i LV och kolla vad det blir för race (som bekant finns det ju 2 olika race), om det blir tävling, jag motståndarna med SMG'n och blir det poängtävling så har du ju en arena att roa dig med Kommer inte på mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Man kan klara 100% med koder! Kan man? Jag slog in ett fusk en gång för skojs skull och råkade spara. :'( Jag blir överlycklig om man kan det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts