Lill-Tom Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Jag funderar på att köpa ghost recon och undrar om ngn av er har det, är det bra, eller ska jag köpa colin mc rally istället. / TomSan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 det är så jäla bra har det till pc. Jag skulle ta ghost recon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Ghost Recon är jäkligt grymt, iaf till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 men akta dig... FPS-spel är inte lika kul på PS2 som på PC... Om man inte har mus o t-bord vill säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts