armin Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 jag fattar inte varför vissa blir så glada när dom ser bilder på SA till Xbox & PC. det är ju precis samma spel som på PS2 alla dom bilderna finns nog på PS2 också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Folk tänker väl på skillnaderna på grafiken ok dom är väl inte jättestora, men det är snyggare än på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Och så kan man modda asså byta skins på bilar skins på din gubbe och massa annat kul dessutom kanse dom lägger till nåt till pc versionen vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 PC VERSIONEN KOMMER ATT VARA BÄST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 PC VERSIONEN KOMMER ATT VARA BÄST Lätt, längtar tills mitt gta3.img väger fem gb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Lätt, längtar tills mitt gta3.img väger fem gb... Varför skulle det vara så stort? Alltså 5Gb. San Andreas håller jag med om Stort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Varför skulle det vara så stort? Alltså 5Gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ska du skriva ngt så skriv ngt, strunta i det annars. OnTopic: Själv tycker jag inte bilderna från PC och Xbox är jättehäftiga heller. men det är väl typ en lite försmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Jag håller med stuffat, PC och XBox bilderna är säkert som det var på PS2. Det såg bra ut men i själva verket var det inte så bra. Sedan kan man inte bara säga att PC kommer ha många mer funktioner, det kanske till och med har mindre funktioner. Hoppas det floppar Redigerad 23 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hellfir3 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag håller med stuffat, PC och XBox bilderna är säkert som det var på PS2. Det såg bra ut men i själva verket var det inte så bra. Sedan kan man inte bara säga att PC kommer ha många mer funktioner, det kanske till och med har mindre funktioner. Hoppas det floppar Bara för att din dator suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Bara för att din dator suger Japp det gör den faktist. Nej men det verkar som att PC kommer vara myyycket bättre bara för att grafiken kommer vara lite vassare. Men vem har sagt att själva spelkänslan kommer vara bättre?. Jag hoppas att det kommer vara bra för R* skull. Men man behöver inte ta allt för givet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Varför skulle det vara så stort? Alltså 5Gb. San Andreas håller jag med om Stort! För att jag moddar? Filen hette ju gta3.img i GTA: Vice City också... vem vet, Rockstar kanske har ändrat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag ska fätt lett skaffa SA till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ska du skriva ngt så skriv ngt, strunta i det annars. OnTopic: Själv tycker jag inte bilderna från PC och Xbox är jättehäftiga heller. men det är väl typ en lite försmark Hm, vad har det med saken att göra? Jag har inte tänkt skriva "ngt", vad betyder "ngt" förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hm, vad har det med saken att göra? Jag har inte tänkt skriva "ngt", vad betyder "ngt" förresten? Något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Japp det gör den faktist. Nej men det verkar som att PC kommer vara myyycket bättre bara för att grafiken kommer vara lite vassare. Men vem har sagt att själva spelkänslan kommer vara bättre?. Jag hoppas att det kommer vara bra för R* skull. Men man behöver inte ta allt för givet. Men jag tänker också såhär att det är ganska mycket goare upplösning på en datorskärm än vad det är på en TV. Dessutom så när jag har spelat på ps2 kan jag inte sluta störa mig på att draw-distance är så kort, man hinner ju inte reagera innan man flyger in i en bil Spelkänslan är väl lite skillnad för det är en mus istället för en kontroll.. Hoppas också att det är gott för R* skull, vill ju se fler liknande spel i framtiden Edit: Någon som har spelat True Crime: streets of LA på PC? då förstår ni hur illa det kan gå när man portar ett spel direkt från PS2 till PC. Redigerad 24 maj, 2005 av stuffat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 För att jag moddar? Filen hette ju gta3.img i GTA: Vice City också... vem vet, Rockstar kanske har ändrat... Ahh... nu hängar jag med ! Hehe, glömde bort moddingen totalt. . Ska byta bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Edit: Någon som har spelat True Crime: streets of LA på PC? då förstår ni hur illa det kan gå när man portar ett spel direkt från PS2 till PC. Ja, jag har spelat True Crime: Streets of LA och håller med dig fullständigt på det påståendet. Det var inte anpassat för PC! Men det har inte med saken att göra.. Har du kanske inte spelat GTA Vice City? Hade du iosåf problem med det? Nej, förmodligen inte. Och jag tror inte att Rockstar gör sämmre styrkontroller till San Andreas på PC än Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hoppas att de har fixat alla bugar till pc versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det är det nog inte. Det är ju ganska stort! Men de patchar de nog efteråt (det mesta iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts