GT4 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 När jag går ut går han också ut jag vill att han ska stanna "inne" i bilen. För annars kommer de att skjuta sönder honom. Om jag trycker ner "knapp" så väntar han ute medans dem skjuter honom. Finns det nån väg för att göra din gäng kompis sitta kvar i bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 En gäng kompis är till för skydda CJ och det gör han inte om han sitter i bilen. Om dom är dåliga varför rekrytera (eller vad det nu heter) dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 En gäng kompis är till för skydda CJ och det gör han inte om han sitter i bilen. Om dom är dåliga varför rekrytera (eller vad det nu heter) dom? Men jag har många gängmedlemmar så jag behöver inte honom och han kommer att dö lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men jag har många gängmedlemmar så jag behöver inte honom och han kommer att dö lätt Men låt han dö dåra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men låt han dö dåra? Men jag är inte i min gängställe, tror du att jag vill att alla ska dö och att jag ska vara den enda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men jag är inte i min gängställe, tror du att jag vill att alla ska dö och att jag ska vara den enda? Men om han ändå är så dålig kan han väl lika gärna dö, bättre de än att låta han sitta i bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men om han ändå är så dålig kan han väl lika gärna dö, bättre de än att låta han sitta i bilen De attackerar inte honom medans han sitter i bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 De attackerar inte honom medans han sitter i bilen Men om han bara sitter i bilen är han ju till ingen nytta?, då tycker jag att han lika gärna kan dö . För det är ju meningen att han ska skydda CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men om han bara sitter i bilen är han ju till ingen nytta?, då tycker jag att han lika gärna kan dö . För det är ju meningen att han ska skydda CJ Men jag kan väl ropa honom då? Eller hoppa in i bilen köra på dem och gå av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men jag kan väl ropa honom då? Eller hoppa in i bilen köra på dem och gå av Ropa på honom låter lite svårt, men att köra på den verkar lite enklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Som svar på din fråga(du har ju inte fått något direkt svar än): Nej,det finns det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Gtasajten goes MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Stoffe goes Spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts