Juane Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har sökt men hittar ej den info ja behöver. Jag har fastnat på Vertical Bird! Jag klarar inte att skjuta ner båtarna, och så är ja hela tiden rädd för att dom andra flygplanen ska bomba mig! Endel säger att man ska stanna planet när man ska bomba, men det tar ju värsta lång tid! Snälla hjälp mig ! Har testat de 11 gånger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har sökt men hittar ej den info ja behöver. Jag har fastnat på Vertical Bird! Jag klarar inte att skjuta ner båtarna, och så är ja hela tiden rädd för att dom andra flygplanen ska bomba mig! Endel säger att man ska stanna planet när man ska bomba, men det tar ju värsta lång tid! Snälla hjälp mig ! Har testat de 11 gånger ! Tryck R1 när du närmar dig båtarna... Hydran har auto-sikte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Tryck R1 när du närmar dig båtarna... Hydran har auto-sikte... Ja, men DE vet ja. De e bara de att ja e hela tiden rädd för att attack flygen ska bomba ner mig. Och jag stupar rakt ner i vattnet heela tiden eller rakt in i ett berg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Håll koll på radarn för att se var de andra planen håller hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Håll koll på radarn för att se var de andra planen håller hus. Men det gör jag, men liksom jag fattar inte att man ska sakta ner flyget, skjuta ner dom, snabba upp flyget, flyga lite, sakta ner flyget, skjuta ner nårra till och så vidare. Det tar ju as lång tid, jag testade med de där fusket som gör så att fordonet inte kan gå sönder, och allt fordonet rör sprängs, men de fusket funkade inte. Jag är en sån som kör med fusk så om du har nåt bra tips eller nåt bra fusk som man kan ha så säg till . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 När jag gör uppdraget så flyger jag i samma hastighet hela tiden, fungerar bra tycker jag. Flyger man tillräckligt långt bort från båtarna och sedan flyger tillbaka har man rätt bra tid på sig att sikta in på de och sedan skjuta. Var inte rädd för de andra flygplanen, de cirkulerar runt ovanför dig för det mesta. Om du nu vill fuska så kan du ju testa att skriva in lagnings-koden så att ditt plan blir lagat ifall du skulle bli träffad, annars kanske det går att skriva in slow motion fusket? Då lär man ju hinna med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) *LÄS DETTA ETT BRA TIPS* Du vet att det finns andra flygplan på det hangaret runt om dig, såna hydra? mm förstör dom(förutom den du ska åka med) på den hangarfartyget(asså när dom e stilla,det finns andra runt om dig) så kommer sen bara ett flygplan skjuta efter dig. Skjut ner den och sen skjut lungt ner dom båtarna Tänk på att putta bort lite på det flygplanet du ska åka med så att den inte exploderar tillsammans med dom du ska spränga. Redigerad 6 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Tips: För att stanna planet i luften så drar du r3-speken neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Tack GrabbaR! Jag klarade de nu. tack vare er! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Tack GrabbaR! Jag klarade de nu. tack vare er! Tack. Övning ger färdighet, man behöver igentligen inte tips elle koder. Träna träna träna och man klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Övning ger färdighet, man behöver igentligen inte tips elle koder. Träna träna träna och man klarar det Det är sant, men ibland kan man bli så jävla trött och arg på ett uppdrag att man bara ber efter lite hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Det är sant, men ibland kan man bli så jävla trött och arg på ett uppdrag att man bara ber efter lite hjälp. Men det var senast igår han klarade A Home In The Hills . Och Vertical Bird är ju uppdraget precis efter. men det är bra att han frågar, så det händer nått på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Övning ger färdighet, man behöver igentligen inte tips elle koder. Träna träna träna och man klarar det Övning i san andreas gör åxå att uppdragen blir lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men det var senast igår han klarade A Home In The Hills . Och Vertical Bird är ju uppdraget precis efter. men det är bra att han frågar, så det händer nått på forumet Jupp, men det är jag som kan bli så trött och arg på ett uppdrag att man bara ber efter lite hjälp. Jag minns att det var ett sådant uppdrag, minns inte vad det heter men man skulle skjuta sönder små maskiner i en stor lagerlokal, det blev jag riktigt trött på. Där hjälpte inte träning. Utan där hjälpte den lilla hjälp jag kunde få, bara att gå och käka för att få lite extra liv, genom det klarade jag uppdraget, inte genom träning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jupp, men det är jag som kan bli så trött och arg på ett uppdrag att man bara ber efter lite hjälp. Jag minns att det var ett sådant uppdrag, minns inte vad det heter men man skulle skjuta sönder små maskiner i en stor lagerlokal, det blev jag riktigt trött på. Där hjälpte inte träning. Utan där hjälpte den lilla hjälp jag kunde få, bara att gå och käka för att få lite extra liv, genom det klarade jag uppdraget, inte genom träning. Du snackar nog om You've Had Your Chips... Men jag kom ihåg Supply Lines, jag höll på i evigheter med det uppdraget, men efter ett glas vatten en penna ett anteckningsblock (d.v.s teorier) så klarade jag det. Man måste använda hjärnan i GTA också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jupp, men det är jag som kan bli så trött och arg på ett uppdrag att man bara ber efter lite hjälp. Jag minns att det var ett sådant uppdrag, minns inte vad det heter men man skulle skjuta sönder små maskiner i en stor lagerlokal, det blev jag riktigt trött på. Där hjälpte inte träning. Utan där hjälpte den lilla hjälp jag kunde få, bara att gå och käka för att få lite extra liv, genom det klarade jag uppdraget, inte genom träning. Hehe, jag väntade in alla gubbar utifrån tror jag. Sen skjöt ingen på mig när jag hoppade ut genom stängslet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Väntade in alla gubbar utifrån? Menar du att du ställde dig utanför och lät dem komma ut och då sköt du dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Biker Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Om du håller in knappen där man får på siktet, när det är rött så är det målsökande. Detta kom jag på när jag spelade om spelet för 3'dje gången Men hur eller hur så har jag varje gång jag spelat "Vertical Bird" skjutit ner planen. Det är ju skitlätt Bara att svänga allt man kan hela tiden, hålla in siktet och när du ser någon så markeras dom och då e det bara att skjuta allt vad du kan, blir siktet rött så är det att det är Lock on då smäller dom om du bombar på (målsökande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts