Jump to content

En andning...

Recommended Posts

I morse när ja spelade SA for jag till Madd Doggs Crib och lekte lite... Jag undersökte rummen i huset och spelade lite på maskinerna där inne. Jag sprang inn i ett rum där jag tyckte någonting vitt skimrade :) Jag tvärstannade i öppningen av rummet och darrade... Jag hade nyss hört en andning, värsta Darth Vader andningen! :P Jag blev skit rädd och backade ut därifrån. När jag lugnat ner mig igen gick jag inn i rummet på nytt och jag hörde andningen igen! :P Jag sprang ut därifrån vilt kastande av granater för att försöka döda vad jag hade hört. Jag var så uppspelt att jag tryckte på load game och kom tillbaka till SF...

Nu skulle jag vilja veta VAD det där var och om någon annan har hört det? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det kommer en sån "djup andning" när CJ går in i kontor, tomma rum, små rum, polis huset m.m.

Jag tror att de ska verka lite tråk-rum att han suckar när han går in. :"> :P

Ahaa... ja blev iaf skiträdd när jag hörde det där... trodde typ att Madd Dogg skulle hoppa på mig eller nåt... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det kommer en sån "djup andning" när CJ går in i kontor, tomma rum, små rum, polis huset m.m.

Jag tror att de ska verka lite tråk-rum att han suckar när han går in. :"> :P

Haha. Fast de hade nog varit coolare om han typ var värsta phsyko och väntar i skuggan på att stycka CJ i små bitar... Fantasier. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor