Og Lou Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 I morse när ja spelade SA for jag till Madd Doggs Crib och lekte lite... Jag undersökte rummen i huset och spelade lite på maskinerna där inne. Jag sprang inn i ett rum där jag tyckte någonting vitt skimrade Jag tvärstannade i öppningen av rummet och darrade... Jag hade nyss hört en andning, värsta Darth Vader andningen! Jag blev skit rädd och backade ut därifrån. När jag lugnat ner mig igen gick jag inn i rummet på nytt och jag hörde andningen igen! Jag sprang ut därifrån vilt kastande av granater för att försöka döda vad jag hade hört. Jag var så uppspelt att jag tryckte på load game och kom tillbaka till SF... Nu skulle jag vilja veta VAD det där var och om någon annan har hört det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Du gick in i en skugga..då andas typ CJ, vet inte varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Du gick in i en skugga..då andas typ CJ, vet inte varför... Det är bara det att det inte lät som CJ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men det kommer en sån "djup andning" när CJ går in i kontor, tomma rum, små rum, polis huset m.m. Jag tror att de ska verka lite tråk-rum att han suckar när han går in. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men det kommer en sån "djup andning" när CJ går in i kontor, tomma rum, små rum, polis huset m.m. Jag tror att de ska verka lite tråk-rum att han suckar när han går in. :"> Ahaa... ja blev iaf skiträdd när jag hörde det där... trodde typ att Madd Dogg skulle hoppa på mig eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Hahahaha! Fan vad roligt det vart om jag sett det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men det kommer en sån "djup andning" när CJ går in i kontor, tomma rum, små rum, polis huset m.m. Jag tror att de ska verka lite tråk-rum att han suckar när han går in. :"> Haha. Fast de hade nog varit coolare om han typ var värsta phsyko och väntar i skuggan på att stycka CJ i små bitar... Fantasier. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jo jag höll också på att skita på mig när jag hörde det där ljudet . sprang ut och pepprade 2 magg. med m4 in i rummet sen kastade jag in en motolov också, sen efter ett tag så fattade jag att det va CJ :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Han andas på det viset rätt ofta alltså om man besöker dessa rum? Konstigt att jag nog aldrig hört det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Han andas på det viset rätt ofta alltså om man besöker dessa rum? Konstigt att jag nog aldrig hört det. Jag hade inte hört det förr heller...gissa om jag flög i taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag hade inte hört det förr heller...gissa om jag flög i taket Måste sticka och lyssna senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Det bästa stället man kan höra det på det är vid rummet brevid inomhuspoolen. Det finns två rum man gömmer sig i en skugga och där andas han hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 SA blir bara mer och mer intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Det ljudet hör man ju första gången man smyger in i mansionet för att sno Mad Dogg's rhymebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts