Sikorka Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) När jag ska till och stänga av datorn så går det nästan inte! Jag trycker på Start/Stäng Av/Stäng av men sedan blir det cp... Då kommer det upp en eller två rutor (vanligtvis). Det står typ "msn kunde inte stängas av om du trycker på Avsluta Nu så hinner inte programmet spara viktiga prylar". Det är inte bara msn, det är Steam och en massa andra pogram också... så jag måste typ höger klicka på msn ikonen längs nere till vänterhörnet och trycka på Avsluta eller om steam krånglar så måste jag klicka på "Exit" Det är skit jobbigt när man vill stänga av Datorn snabbt! Så snälla hjälp mig med detta problem! :'( Redigerad 6 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 När jag ska till och stänga av datorn så går det nästan inte! Jag trycker på Start/Stäng Av/Stäng av men sedan blir det cp... Då kommer det upp en eller två rutor (vanligtvis). Det står typ "msn kunde inte stängas av om du trycker på Avsluta Nu så hinner inte programmet spara viktiga prylar". Det är inte bara msn, det är Steam och en massa andra pogram också... så jag måste typ höger klicka på msn ikonen längs nere till vänterhörnet och trycka på Avsluta eller om steam krånglar så måste jag klicka på "Exit" Det är skit jobbigt när man vill stänga av Datorn snabbt! Så snälla hjälp mig med detta problem! :'( Hade något liknande för något år sedan... Antingen har du fått något skit i datan... Spara allt du vill ha kvar och formatera om skiten... Det gör gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts