Kaboom Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Men om man ska stöda R* ordentligt ska man inte modda, utan man ska ha dom bilarna som redan finns i spelet. Ska man modda kan man lika gärna göra ett eget spel om GTA är så tråkigt Kan jag få fråga vad det gör för skillnad? Dem tjänar inte direkt pengar på att du använder de originella bilarna? Jo, själv så ska jag börja modda/spela online efter att jag har klarat det till 100%, vilket jag redan har gjort en gång på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Kan jag få fråga vad det gör för skillnad? Dem tjänar inte direkt pengar på att du använder de originella bilarna? Nämen det kan inte vara så kul för dom, dom har kämpat att göra ett bra spela med massa roliga bilar och sånt. Då kommer massa nya saker, då har dom ju gjort bilar till spelat i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nämen det kan inte vara så kul för dom, dom har kämpat att göra ett bra spela med massa roliga bilar och sånt. Då kommer massa nya saker, då har dom ju gjort bilar till spelat i onödan Du har dels rätt, dels fel där. Men om man ska göra ett spel så måste man ju ha t.ex bilar innan någon börjar modda, det är ju inte så att dem släpper hela spelet utan bilar så att man ska lägga in dem själv. Det är som ett alternativ för dem som inte vill/kan modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Du har dels rätt, dels fel där. Men om man ska göra ett spel så måste man ju ha t.ex bilar innan någon börjar modda, det är ju inte så att dem släpper hela spelet utan bilar så att man ska lägga in dem själv. Det är som ett alternativ för dem som inte vill/kan modda. Håller med dig där ja. Men jag säger så också bara för att jag inte kan modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Har planerat det sen första dagen man fick minsta lilla fakta om SA, så Absolut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Dom vill ju ffs att man skall modda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: ABSOLUT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hellfir3 Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) En lite off topic fråga här bara, jag har beställt från cdon och undrar nu, kommer jag att få spelet ett par dagar efter releasen eller skickar dom spelet så det kommer hem samma dag som det oficiellt släpps? Spelar väl egentligen inte så stor roll men jag känner redan nu att de där ca 2 dagarna kommer kännas låååånga om det nu är så Redigerad 8 maj, 2005 av Hellfir3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 En lite off topic fråga här bara, jag har beställt från cdon och undrar nu, kommer jag att få spelet ett par dagar efter releasen eller skickar dom spelet så det kommer hem samma dag som det oficiellt släpps? Spelar väl egentligen inte så stor roll men jag käniner redan nu att de där ca 2 dagarna kommer kännas låååånga om det nu är så Hmm, man brukar faktiskt få det en dag innan releasen av CDON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hellfir3 Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Låter fint, tack för snabbt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Vöté: .härmapa Redigerad 8 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 .härmapa Vad är det han härmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ska lugnt köpa det, har en datorn som paller det x3. ps. Om ni ska tjata om GTA är ett pc/konsol spel vill jag bara säga ; GTA blev utvecklad med en dator = datorspel! wie. jag vinner! ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hoppas man kan använda hooden nu aså luvorna på hooded jacket och sånt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Har man redan slängt ut ett halvt lakan på PS2-versionen så borde jag få rota i buskarna efter PC-versionen. Fucking greedy developers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts