Jump to content

San Andreas Till pc

Hur många här ska köpa GTA San Andreas när det kommer ut till PC?  

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men om man ska stöda R* ordentligt ska man inte modda, utan man ska ha dom bilarna som redan finns i spelet. Ska man modda kan man lika gärna göra ett eget spel om GTA är så tråkigt

Kan jag få fråga vad det gör för skillnad?

Dem tjänar inte direkt pengar på att du använder de originella bilarna?

Jo, själv så ska jag börja modda/spela online efter att jag har klarat det till 100%, vilket jag redan har gjort en gång på PS2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämen det kan inte vara så kul för dom, dom har kämpat att göra ett bra spela med massa roliga bilar och sånt. Då kommer massa nya saker, då har dom ju gjort bilar till spelat i onödan ;)

Du har dels rätt, dels fel där.

Men om man ska göra ett spel så måste man ju ha t.ex bilar innan någon börjar modda, det är ju inte så att dem släpper hela spelet utan bilar så att man ska lägga in dem själv.

Det är som ett alternativ för dem som inte vill/kan modda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har dels rätt, dels fel där.

Men om man ska göra ett spel så måste man ju ha t.ex bilar innan någon börjar modda, det är ju inte så att dem släpper hela spelet utan bilar så att man ska lägga in dem själv.

Det är som ett alternativ för dem som inte vill/kan modda.

Håller med dig där ja. Men jag säger så också bara för att jag inte kan modda ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En lite off topic fråga här bara, jag har beställt från cdon och undrar nu, kommer jag att få spelet ett par dagar efter releasen eller skickar dom spelet så det kommer hem samma dag som det oficiellt släpps? Spelar väl egentligen inte så stor roll men jag känner redan nu att de där ca 2 dagarna kommer kännas låååånga om det nu är så :wub:

Redigerad av Hellfir3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En lite off topic fråga här bara, jag har beställt från cdon och undrar nu, kommer jag att få spelet ett par dagar efter releasen eller skickar dom spelet så det kommer hem samma dag som det oficiellt släpps? Spelar väl egentligen inte så stor roll men jag käniner redan nu att de där ca 2 dagarna kommer kännas låååånga om det nu är så :huh:

Hmm, man brukar faktiskt få det en dag innan releasen av CDON :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor