GTA_Snubbe 2 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag själv ska absolut köpa det samma dag som det kommer ut och sedan så ska jag sitta som fastklistrad dom senaste dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag har det till ps2 så det känns ju inte så jätteaktuellt men jag tror det, får se... voté: Funderar på det egentligen så borde det vara jag tror det istället för Funderar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har det till PS2. Har heller ingen PC som klarar av det. Vote: Absolut inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Vote: Absolut! Håller med GTA_snubbe 2, ska sitta fastklistrad vid datorn och lira. (när det regnar iaf) Min dator klarar iaf av de Rekommenderade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Vote: Absolut Inte. Som sagt var så är GTA ett PS och PS2 spel ända från starten. Det först GTA spelet släpptes ju på PlayStation och sen dess har jag lovat att inte spela GTA på PC. GTA är PlayStation och inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Vote: Absolut Inte. Som sagt var så är GTA ett PS och PS2 spel ända från starten. Det först GTA spelet släpptes ju på PlayStation och sen dess har jag lovat att inte spela GTA på PC. GTA är PlayStation och inget annat Det är ju precis tvärtom, GTA kom till pc före playstation. Redigerad 6 maj, 2005 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Det är ju precis tvärtom, GTA kom till pc före playstation. Ehm?. Det har alltid varit så att GTA har kommit före till både PS och PS2 bara för att Rockstar håller på att förbättrar grafikmotorn varje gång till PC. Dey är därför GTA lll, GTA VC och GTA SA kom före till PS2, bara för att grafikmotorna ska bli bättre till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Ehm?. Det har alltid varit så att GTA har kommit före till både PS och PS2 bara för att Rockstar håller på att förbättrar grafikmotorn varje gång till PC. Dey är därför GTA lll, GTA VC och GTA SA kom före till PS2, bara för att grafikmotorna ska bli bättre till PC På dom nyare spelen ja. Från starten då GTA först släpptes (1997) tror jag att det var så kom det till PC först. Redigerad 6 maj, 2005 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Vettefan om jag ska göra det. Verkar ju inte bli någon skillnad till PC, och jag har ju det redan till ps2. @GTApimpfoolife: GTA1 finns inte till ps2. Den kom alltså först till PC. Och det har inte kommit först till PS2 för att förbättra grafiken till PC. Det har varit så för att R* har haft kontrakt med Sony att det skulle släppas till deras konsol(PS2) först. Redigerad 6 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 @GTApimpfoolife: GTA1 finns inte till ps2. Den kom alltså först till PC. Och det har inte kommit först till PS2 för att förbättra grafiken till PC. Det har varit så för att R* har haft kontrakt med Sony att det skulle släppas till deras konsol(PS2) först. Jag vet att det aldrig har kommit till PS2, men däremot PlayStation 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag vet att det aldrig har kommit till PS2, men däremot PlayStation 1. .du fatta ju vad han menade . visst kan du stå fast vid ditt beslut om att alldrig köpa det till PC men det kom faktist till PC först och det är jätte många som har trott att det ät tvärtom och så har det blivit en massa bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 .du fatta ju vad han menade . visst kan du stå fast vid ditt beslut om att alldrig köpa det till PC men det kom faktist till PC först och det är jätte många som har trott att det ät tvärtom och så har det blivit en massa bråk. Man får tro vad man vill. Men enligt mig är GTA inget PC spel THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta Även fast du använde punkt innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Null vote. Har redan förbokat det. Vote: Absolut Inte. Som sagt var så är GTA ett PS och PS2 spel ända från starten. Det först GTA spelet släpptes ju på PlayStation och sen dess har jag lovat att inte spela GTA på PC. GTA är PlayStation och inget annat Och om du vill spela online? Jag har det till PS2 nu, men jag köper det till PC för att kunna spela online, modda (enklare). Redigerad 6 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har det redan på ps2 och ser därför ingen anledning att köpa det en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag skaffar det på nåt sätt, köper det eller på nåt "annat" sätt men får nog köpa det, mitt spray är cäjjpäjj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag skaffar det på nåt sätt, köper det eller på nåt "annat" sätt men får nog köpa det, mitt spray är cäjjpäjj Om du tycker om GTA-serien så tycker jag att du ska köpa spelet. En riktig GTA-player måste stödja R*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Om du tycker om GTA-serien så tycker jag att du ska köpa spelet. En riktig GTA-player måste stödja R*. Men om man ska stöda R* ordentligt ska man inte modda, utan man ska ha dom bilarna som redan finns i spelet. Ska man modda kan man lika gärna göra ett eget spel om GTA är så tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men om man ska stöda R* ordentligt ska man inte modda, utan man ska ha dom bilarna som redan finns i spelet. Ska man modda kan man lika gärna göra ett eget spel om GTA är så tråkigt Klart man får modda. bara man betalar för produkten så är det fritt fram att göra vad man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Vöté: Ska absolut inte köpa det. Ska ladda ner det istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts