Jump to content

San Andreas Till pc

Hur många här ska köpa GTA San Andreas när det kommer ut till PC?  

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Absolut Inte.

Som sagt var så är GTA ett PS och PS2 spel ända från starten. Det först GTA spelet släpptes ju på PlayStation och sen dess har jag lovat att inte spela GTA på PC. GTA är PlayStation och inget annat :P

Det är ju precis tvärtom, GTA kom till pc före playstation. :P

Redigerad av Miami_Gold
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju precis tvärtom, GTA kom till pc före playstation. :P

Ehm?. Det har alltid varit så att GTA har kommit före till både PS och PS2 bara för att Rockstar håller på att förbättrar grafikmotorn varje gång till PC. Dey är därför GTA lll, GTA VC och GTA SA kom före till PS2, bara för att grafikmotorna ska bli bättre till PC :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm?. Det har alltid varit så att GTA har kommit före till både PS och PS2 bara för att Rockstar håller på att förbättrar grafikmotorn varje gång till PC. Dey är därför GTA lll, GTA VC och GTA SA kom före till PS2, bara för att grafikmotorna ska bli bättre till PC -_-

På dom nyare spelen ja. Från starten då GTA först släpptes (1997) tror jag att det var så kom det till PC först.

Redigerad av Miami_Gold
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vettefan om jag ska göra det. Verkar ju inte bli någon skillnad till PC, och jag har ju det redan till ps2.

@GTApimpfoolife: GTA1 finns inte till ps2. Den kom alltså först till PC. Och det har inte kommit först till PS2 för att förbättra grafiken till PC. Det har varit så för att R* har haft kontrakt med Sony att det skulle släppas till deras konsol(PS2) först.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@GTApimpfoolife: GTA1 finns inte till ps2. Den kom alltså först till PC. Och det har inte kommit först till PS2 för att förbättra grafiken till PC. Det har varit så för att R* har haft kontrakt med Sony att det skulle släppas till deras konsol(PS2) först.

Jag vet att det aldrig har kommit till PS2, men däremot PlayStation 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det aldrig har kommit till PS2, men däremot PlayStation 1.

.du fatta ju vad han menade -_- .

visst kan du stå fast vid ditt beslut om att alldrig köpa det till PC men det kom faktist till PC först och det är jätte många som har trott att det ät tvärtom och så har det blivit en massa bråk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.du fatta ju vad han menade -_- .

visst kan du stå fast vid ditt beslut om att alldrig köpa det till PC men det kom faktist till PC först och det är jätte många som har trott att det ät tvärtom och så har det blivit en massa bråk.

Man får tro vad man vill. Men enligt mig är GTA inget PC spel :ermm:

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND

Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta ;)

Även fast du använde punkt innan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Null vote.

Har redan förbokat det.

Vote: Absolut Inte.

Som sagt var så är GTA ett PS och PS2 spel ända från starten. Det först GTA spelet släpptes ju på PlayStation och sen dess har jag lovat att inte spela GTA på PC. GTA är PlayStation och inget annat :ermm:

Och om du vill spela online? -_-

Jag har det till PS2 nu, men jag köper det till PC för att kunna spela online, modda (enklare).

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om man ska stöda R* ordentligt ska man inte modda, utan man ska ha dom bilarna som redan finns i spelet. Ska man modda kan man lika gärna göra ett eget spel om GTA är så tråkigt

Klart man får modda. bara man betalar för produkten så är det fritt fram att göra vad man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor