Zack Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Haha! Fan vad ägd! Jag fick 26% Dö och brinn innan jag stenar dig... Kom till skolan på måndag så får du dina laxar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Aa ja vet men ja råka glömma quota Funnylin annars fattade ja va du menade Ironi min vän, ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 20% fick jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 JA fick 40% Men ja lovar att jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Den här testet hittades först i GTa-sanandreas.com forumen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 30% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 20 % gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 16%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 30% gay Varför ska man sträva efter att vara så hetro som möjligt? Det är liksom inget fel att vara bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag fick 10% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Fick 40 % gay.Hur fan kan jag vara gay om jag är f.....ing kär i en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Detta var ett idiotiskt test för bög e nånting man får i början av födseln. Man får en del av det kvinnliga hormonen så blir man bög sen Redigerad 10 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) 33% Jag förstår inte det dåliga med att vara "bögig", jag menar - jag ser det positivt. Att vara homosexuell är att vara attraherad av folk av samma kön som en, inte hur kultiverad, sofistikerad och finsmaklig man är som det ofta framställs. T.ex om man sitter med benen i kors så anses det "bögigt"...detta är definitionen av bögig som man kan få fram på test osv. och det är den jag ser det positivt att vara förknippad med. Ursäkta om man inte förstår vad jag menar, men det kanske ni gör... Nej, jag är inte homosexuell =) Redigerad 10 maj, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Detta var ett idiotiskt test för bög e nånting man får i början av födseln. Man får en del av det kvinnliga hormonen så blir man bög sen Dagens lol.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Detta var ett idiotiskt test för bög e nånting man får i början av födseln. Man får en del av det kvinnliga hormonen så blir man bög sen WHAT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag är enligt testet 26% homosexuell. Jag har inget emot bögar, men om alla blir homosexuella så lär ju mänskligheten dö ut för fasiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Detta var ett idiotiskt test för bög e nånting man får i början av födseln. Man får en del av det kvinnliga hormonen så blir man bög sen Det har du forskat fram eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 16 % ... Helt ärligt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 23 Procento homo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag är enligt testet 26% homosexuell. Jag har inget emot bögar, men om alla blir homosexuella så lär ju mänskligheten dö ut för fasiken Även om 90% av alla människor är bögar/lebbar skulle inte mänskligheten dö ut. Teoretiskt sett skulle 100% kunna vara det mha av konstgjord befruktning eller bara bazza nån man inte tänder på bara för att bli gravid. Männskligheten kommer aldrig dö ut av homosexualliteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts