Tija Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Wtf? 60% Jag har ju flickvän?! Skittest Säker på att hon är tjej?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Säker på att hon är tjej?... Väldigt säker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Väldigt säker.... Noway!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Noway!! Öhm.... Jo? Eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) And here we can see how the gtasajt once again goes msn. Redigerad 7 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Sorry Zack, det var jag som gömde mig i din säng...grrrrr by the way 26 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Sorry Zack, det var jag som gömde mig i din säng...grrrrr by the way 26 % Bara ett ord kan sammanfatta vad jag tycker just nu... Hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 23% fag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 20 procent BTW GTApimpfoolife fick 95% egentligen.. han ljög förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 56% Känns bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 20 procent BTW GTApimpfoolife fick 95% egentligen.. han ljög förut Hahahahaha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Hahahahaha!!! Tro inte på han Cyper, kille är bara stolt för att han känner mig, han vill att alla ska veta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Tro inte på han Cyper, kille är bara stolt för att han känner mig, han vill att alla ska veta det Jäså, då får jag ändra mig då. Redigerad 7 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 16% gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Så dom flesta blev runt 25? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hugo is 33% GAY! "Loosen up my straight mate! These days women like a man with some softer edges to grab onto." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Gjorde om det, nu var jag 30 % gay. :'( Redigerad 8 maj, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Wtf? 60% Jag har ju flickvän?! Skittest Haha! Fan vad ägd! Jag fick 26% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Bög-gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Har gjort testet, fick runt 20%, men enligt en 6:a på skolan, så är jag 100% bög. Inte för jag vet hur dom vet att jag är bög då. Måste väl ha tjuvkollat när jag runkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts