Jump to content

Deprimerad?

BroDD
 Share

Deprimerad?  

68 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Min föräldrar skilde sig när jag var 7 år.. ett år senare träffade morsan en ny kille.

Efter 2 år får de barn.(Min halv-lillasyster är 3år nu! :"> ) Nu sticker min mammas sambo lite då och då,men kommer oftast tillbaks. Han drar väl snart för alltid,antar jag. :P Mamma är fattig och lever på A-kassan,och hon är arbetslös.

Sen finns det ju typ 100anledningar till att vara deprimerad över,men varför deppa? :wub: Enligt mig tjänar det inte något till. Man ska vara så glad som möjligt och sprida positiv energi. Men javisst,det kan bli otroligt jobbigt ibland,men aldrig haft självmordstankar eller nåt.

Innerst inne är jag väl otroligt deprimerad,men det skiter jag i! :P Försöker vara så glad som det går.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nä.

Finns folk här som vet vem jag är... :P

:wub:

Nämen det bara... gick åt helvete. Jag stod där, det kom två brandbilar, en ambulans, två polisbilar och en piketbuss (wtf? skulle dom skjuta mig ifall jag vägrade gå därifrån?) och min mormor ( :P ). Jag stod där uppe och hyperventilerade och mådde illa, och efter runt 40 minuter gick jag med på att öppna dörren, då rusade brandmännen in, polisen tog med mig in i polisbilen, körde mig till Danderyd och tre timmar senare kom morsan dit och var hysterisk.

Puss.

Oo jag kommer ihåg det där, jäkligt otäckt var det. Skrev värsta avskedsbrevet på ett jävla internetforum. Men jag fattade det som att det var massa barn som lekte där nere som du inte ville vill chocka med "nedfallande fjortisar" ;P Sen gick du in och berättade att du ändrat dig. Skönt att du inte verkar ha sånna tankar längre, det är sjukt fel att ta sitt liv som tonåring.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oo jag kommer ihåg det där, jäkligt otäckt var det. Skrev värsta avskedsbrevet på ett jävla internetforum. Men jag fattade det som att det var massa barn som lekte där nere som du inte ville vill chocka med "nedfallande fjortisar" (w00t) Sen gick du in och berättade att du ändrat dig. Skönt att du inte verkar ha sånna tankar längre, det är sjukt fel att ta sitt liv som tonåring.

Höhm... den där gången då jag skrev det där på forumet, det var innan det jag skrev om i inlägget du citerade. Men orka gå in på detaljer, sålänge alla lever och är glada så är alla levande och glada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor