Master_sage Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Min föräldrar skilde sig när jag var 7 år.. ett år senare träffade morsan en ny kille. Efter 2 år får de barn.(Min halv-lillasyster är 3år nu! :"> ) Nu sticker min mammas sambo lite då och då,men kommer oftast tillbaks. Han drar väl snart för alltid,antar jag. Mamma är fattig och lever på A-kassan,och hon är arbetslös. Sen finns det ju typ 100anledningar till att vara deprimerad över,men varför deppa? Enligt mig tjänar det inte något till. Man ska vara så glad som möjligt och sprida positiv energi. Men javisst,det kan bli otroligt jobbigt ibland,men aldrig haft självmordstankar eller nåt. Innerst inne är jag väl otroligt deprimerad,men det skiter jag i! Försöker vara så glad som det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Nej, aldrig varit... ...ångest över förflutet osv har man såklart. Editation. Stavfel. Sikorka nedanför mig: Naaw, nutte... Redigerad 11 maj, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 ... ändrar voten om jag får till ett enkelt Ja... Behöver en kram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nä. Finns folk här som vet vem jag är... Nämen det bara... gick åt helvete. Jag stod där, det kom två brandbilar, en ambulans, två polisbilar och en piketbuss (wtf? skulle dom skjuta mig ifall jag vägrade gå därifrån?) och min mormor ( ). Jag stod där uppe och hyperventilerade och mådde illa, och efter runt 40 minuter gick jag med på att öppna dörren, då rusade brandmännen in, polisen tog med mig in i polisbilen, körde mig till Danderyd och tre timmar senare kom morsan dit och var hysterisk. Puss. Oo jag kommer ihåg det där, jäkligt otäckt var det. Skrev värsta avskedsbrevet på ett jävla internetforum. Men jag fattade det som att det var massa barn som lekte där nere som du inte ville vill chocka med "nedfallande fjortisar" Sen gick du in och berättade att du ändrat dig. Skönt att du inte verkar ha sånna tankar längre, det är sjukt fel att ta sitt liv som tonåring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Sen finns det ju typ 100anledningar till att vara deprimerad över,men varför deppa? Enligt mig tjänar det inte något till. Man har inte så stort val. ---- Går in i en till period igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Knappast deprimerad, jag är glad jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 6-12mån förut när jag var runt 14år. Ett självmordsförsök.. Går fortfarande hos psykolog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag var, men nu jävlar. Ska träffa tjejen på fredag, ska åka moppe. Snart sommar. Blivit vän med alla tjejer som hatar en.. allt är ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Man har inte så stort val. ---- Går in i en till period igen... För vissa ja! Men jag e ju lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Oo jag kommer ihåg det där, jäkligt otäckt var det. Skrev värsta avskedsbrevet på ett jävla internetforum. Men jag fattade det som att det var massa barn som lekte där nere som du inte ville vill chocka med "nedfallande fjortisar" Sen gick du in och berättade att du ändrat dig. Skönt att du inte verkar ha sånna tankar längre, det är sjukt fel att ta sitt liv som tonåring. Höhm... den där gången då jag skrev det där på forumet, det var innan det jag skrev om i inlägget du citerade. Men orka gå in på detaljer, sålänge alla lever och är glada så är alla levande och glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag kom på häromdagen att jag nog är en av de lyckligaste i världen. Det känns tryggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag kom på häromdagen att jag nog är en av de lyckligaste i världen. Det känns tryggt! Du ska skatta dig lycklig. Är också ganska nöjd med livet för tillfället...men sånt kan ändras på en sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Du ska skatta dig lycklig. I knows!! Att jag är lycklig gör att jag blir ännu lyckliare för att jag får vara lycklig! God cirkel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Deppar? Men det fattade jag redan innan jag läste tråden en jag tror du fattar vad jag menar... Funnylins svar var bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag va deprimerad några månader över ett "val" jag gjorde, men inga självmordstankar eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Den här vintern har varit jävligt tung och deppig... Men det börjar bli lite bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vote: 6-12 månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har aldrig varit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har varit lite upp och ner förut, har haft självmordstankar, men inget så värst seriöst... Nu är allt bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hur känner man sig efter att ha tagit piller mot deprision? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts