berit Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Klart man är nere ibland (särskilt på vintern när allt är mörkt), men det är ju alla har aldrig haft en "riktig" deprissions-period, tror jag inte iaf fast ett tag i 6:an var jag ganska deppad, men det var inte über-allvarligt har faktiskt aldrig haft självmordstankar (åtminstone inte helt seriöst) Redigerad 6 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 har faktiskt aldrig haft självmordstankar Trodde alla hade haft det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Trodde alla hade haft det Har aldrig haft riktig självmordstankar. Jag tänker inte "Jag vill dö!" Jag tänker "Jag vill sova!" och så gör jag det. Sen blir allt bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Har aldrig vart deprimerad....kommer nog inte bli det heller... Kan det bero på att jag alltid har nåt att göra? Jag har liksom flera intressen och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nej, aldrig varit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag tänker "Jag vill sova!" och så gör jag det. Sen blir allt bättre! HAHAHAHAHAA fan va ja garvade där... fick ont i magen av skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Var deprimerad typ ett halvår för att jag blev mobbad, visste inte vad jag skulle göra med mig själv fast nu har jag många kompisar och e inte mobbad Edit:Där där jag var mobbad var e fyfasiken blatteskola o där va alla cp i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Haha, ofta man är deprimerad... sikken jeffla menstråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Haha, ofta man är deprimerad... sikken jeffla menstråd Så om man är deprimerad har man mens? Cp?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Så om man är deprimerad har man mens? Cp?! Nej jag tror inte att killen är CP-skadad. men han kanske är förstånds-handikappad eftersom han tror att en trod kan ha mens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Så om man är deprimerad har man mens? Cp?! Så om man är normal så är man CP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nej jag tror inte att killen är CP-skadad. men han kanske är förstånds-handikappad eftersom han tror att en trod kan ha mens. Och nej, jag är inte förståndshandikappad heller... syftade inte på att tråden hade mens, för att det är omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Bra, då var det uträtt, alla glada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Yäää Föresten, min vote: Nej, aldrig varit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Alltihop är ditt fel Norrlycke, svek, all egoism och hat bland folk. Vote: Ja, varit längre än 4 år Jag har varit deprimerad i mer än 4 år tror jag. Ingenting kan göra det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Asså, vad gör ni som är deprimerade på dagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Asså, vad gör ni som är deprimerade på dagarna? Deppar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Asså, vad gör ni som är deprimerade på dagarna? Vad skulle du själv ha gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Asså, vad gör ni som är deprimerade på dagarna? Lever på som vanligt. Inget man vill visa för folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vote: Nej, aldrig. Visst är det väl lite upp och ner, men så är det ju för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts