Jump to content

Deprimerad?

BroDD
 Share

Deprimerad?  

68 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag blev deprimerad efter en njursjukdom jag hade när jag precis skulle börja sjuan. Föräldrarna började märka att man inte var sig själv och drog med en till en psykolog, eller psykoterapeut eller vad dom nu kallas. Jag isisterade att allt var som vanligt, inget mer med det. Sen efter en incident i 9:an satte dom mig på Zoloft, ett så kallat lyckopiller. Upp och ner sedan dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ganska deppad i vintras över någonting, minns inte vad. det gick över när jag insåg att det går inte att bara gå runt och låta det vara, så jag gick ut, hade kul med polare och sånt. så som jag mår nu har jag nog aldrig varit, vårkänslor och sånt :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm jag har nog mått ganska kasst länge..

jag flytta från typ nästan alla mina vänner och börja i ny skolan slutet av 5'an.

Och därifrån började jag må dåligt, jag bara hated allting likosm, sket i skolan, var arg jämt och var jävligt långsint! :shifty:

Mobba folk i skolan och alla lärare fick prata med mig typ fast jag är en naiv jävel och sket i det :wub:

Sen slutet av 8'an började jag må lite bättre, jag sov mer och blev lite mer som vanligt eller vad man ska kalla det, jag blev glad helt enkelt

Så nu när allt har löst sig så mår jag bra :D men efterssom jag mått dåligt så har jag i princip skitit i skolan och har nu G i alla ämnen, ska gå ur nian nu

Men många av mina lärare hatar mig typ, ser mig som en "Does it look like I care about school!" eller nåt, ett IG barn iaf...

Varför jag mådde bättre var för att jag börja gilla en tjej i min klass och gilla var nåt jag inte gjort på länge, jag hata ju allt så.. var nåt nytt :)

Så om någon undrar måste jag nu förklara för en rötten lärare varför jag inte pluggat under min skoltid i högstadiet, har skrivit ett mail till han där det står allt, han kommer inte vara så "Varför"-frågande hela tiden längtar att se hans jävla min

Länk till kommentar
Dela på andra sidor