Topp3 Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Om det går på TV4 måste det vara ett TV- program, hoppas jag att du har listat ut. Menade lite mer vad programmet handlar om etc., jag hoppas du förstod det och bara är ute efter fler inlägg eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Går vardagar på TV4, 13.20. Dom rekonstruerar olyckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag gick inte till någon och jag börjar bli bättre... Topp3 : Så du stog på balkongen så kom det brandmän och skit ? Berätta mer Notera; Fungerade på MIG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Äh, kan väl inte säga att jag varit deprimerad nån gång. Nere har man väl varit i nån vecka eller nåt men inget långvarigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hur märker man överhuvudtaget att man är deprimerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hur märker man överhuvudtaget att man är deprimerad? Det gör man inte. Men alla i din omgivning märker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det gör man inte. Men alla i din omgivning märker det. Sen brukar man väll må mer dåligt o så än när man inte e deprimerad? iaf jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag blev deprimerad efter en njursjukdom jag hade när jag precis skulle börja sjuan. Föräldrarna började märka att man inte var sig själv och drog med en till en psykolog, eller psykoterapeut eller vad dom nu kallas. Jag isisterade att allt var som vanligt, inget mer med det. Sen efter en incident i 9:an satte dom mig på Zoloft, ett så kallat lyckopiller. Upp och ner sedan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Klart man märker om man är nere. Jag får ångest och shit ibland vissa kvällar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 .vote: Ja, varit längre än 4 år så länge jag kan minnas rättare sagt.. hade mina första självmordstankar i 7 års åldern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Var ganska deppad i vintras över någonting, minns inte vad. det gick över när jag insåg att det går inte att bara gå runt och låta det vara, så jag gick ut, hade kul med polare och sånt. så som jag mår nu har jag nog aldrig varit, vårkänslor och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 .fick väll nån 9 årskris i femman. när man tänker på döden och sånt. men det va ett tag sen. sen när man kanske är kär o såhttp://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/namnlos_hjart.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Hmm jag har nog mått ganska kasst länge.. jag flytta från typ nästan alla mina vänner och börja i ny skolan slutet av 5'an. Och därifrån började jag må dåligt, jag bara hated allting likosm, sket i skolan, var arg jämt och var jävligt långsint! Mobba folk i skolan och alla lärare fick prata med mig typ fast jag är en naiv jävel och sket i det Sen slutet av 8'an började jag må lite bättre, jag sov mer och blev lite mer som vanligt eller vad man ska kalla det, jag blev glad helt enkelt Så nu när allt har löst sig så mår jag bra men efterssom jag mått dåligt så har jag i princip skitit i skolan och har nu G i alla ämnen, ska gå ur nian nu Men många av mina lärare hatar mig typ, ser mig som en "Does it look like I care about school!" eller nåt, ett IG barn iaf... Varför jag mådde bättre var för att jag börja gilla en tjej i min klass och gilla var nåt jag inte gjort på länge, jag hata ju allt så.. var nåt nytt Så om någon undrar måste jag nu förklara för en rötten lärare varför jag inte pluggat under min skoltid i högstadiet, har skrivit ett mail till han där det står allt, han kommer inte vara så "Varför"-frågande hela tiden längtar att se hans jävla min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 1-1.5 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag e kanske det,men jag bryr mig inte! Allså inte allvarligt deprimerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Nepp, livet leker för min del. Eller hur man säger. Har inte heller varit ett deppo i det förflutna. Yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Minna föräldrar har skilt sig minna systrar ska flytta ut och påtoppan av klippan så måste jag byta skola ! :'( :'( och jag måste ta någon skitig medicin för det hella :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 och jag måste ta någon skitig medicin för det hella :'( Vadå medicin? Antideppresiva ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Var ett tag jag var riktigt nere, självmordstankar mest hela tiden. Det var tufft i skolan under den tiden men nu är det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts