Jump to content

Deprimerad?

BroDD
 Share

Deprimerad?  

68 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vart deprimerad sedan mars 2002. Lite då och då.

Var konstant deprimerad mellan augusti 2004 - Januari 2005 (Du fick jag gå hos psykriatriker pga. självmordsförsök och såndär feg shit)

Nu mår jag faktist bra. Inte mått så här bra på riktigt läge faktist. Mest skolan som är jävlig. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varit förut i ca. 1,5-2 år, i oktober förra året blev det såpass illa att jag försökte hoppa nedför balkongen (mind you att jag bor på fjärde våningen), men p.g.a. en hel skvadron brandmän, poliser och annat jox så blev akutintagning på Danderyd istället.

Inte direkt min finaste stund, nej.

EDIT

Alltså, jag hoppade inte, utan de tog sig in i lägenheten och körde iväg med mig, till akutpsyket. Det kan missförstås. :">

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag har varit deprimerad. Och det suger för jävla mycket att vara det. Jag gör inget speciellt, men det kommer, det försvinner, med jämna mellanrum. Tror inte direkt det finns nåt speciellt botemedel, förutom att göra nåt man tycker är roligt, försöka få kontakt med folk man tappat kontakten med. Folk vet nog bäst själv vad de blir glada av, eller vad de skulle bli glada av. Tex, att få en flicka. Liksom, man får ingen flicka för du bara går och drömmer om henne, och tror att hon ska lalla fram till dig och be om sex och sen lever ni lyckliga i alla era dagar. Det funkar inte så. Det är bättre att säga vad man tycker om en brud, än att bara vara tyst. Brudar gillar öppna killar, så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Topp3 :

Så du stog på balkongen så kom det brandmän och skit ?

Berätta mer :)

Nä.

Finns folk här som vet vem jag är... :D

:shifty:

Nämen det bara... gick åt helvete. Jag stod där, det kom två brandbilar, en ambulans, två polisbilar och en piketbuss (wtf? skulle dom skjuta mig ifall jag vägrade gå därifrån?) och min mormor ( :wub: ). Jag stod där uppe och hyperventilerade och mådde illa, och efter runt 40 minuter gick jag med på att öppna dörren, då rusade brandmännen in, polisen tog med mig in i polisbilen, körde mig till Danderyd och tre timmar senare kom morsan dit och var hysterisk.

Puss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor