BroDD Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Själv har jag nu varit de e i typ... ett tag... vet faktiskt inte exakt.. 6 månader kanske ni som varit men inte e längre... hur gjorde ni för att inte va de längre? tagit medicin men de funkar ju inte.. snackat me kurator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vart deprimerad sedan mars 2002. Lite då och då. Var konstant deprimerad mellan augusti 2004 - Januari 2005 (Du fick jag gå hos psykriatriker pga. självmordsförsök och såndär feg shit) Nu mår jag faktist bra. Inte mått så här bra på riktigt läge faktist. Mest skolan som är jävlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vote : varit i 6-12 månader. Det som känns så jävla skönt är att jag håller på att komma ur det nu. Fast ibland faller man tillbaka.... Jag snackade inte med någon eller tog några piller och ingen visste om det. Kanske dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Är typ inte dempirmead. skiter i allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Har varit förut i ca. 1,5-2 år, i oktober förra året blev det såpass illa att jag försökte hoppa nedför balkongen (mind you att jag bor på fjärde våningen), men p.g.a. en hel skvadron brandmän, poliser och annat jox så blev akutintagning på Danderyd istället. Inte direkt min finaste stund, nej. EDIT Alltså, jag hoppade inte, utan de tog sig in i lägenheten och körde iväg med mig, till akutpsyket. Det kan missförstås. :"> Redigerad 5 maj, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nej, känner mig bara nere ibland. Precis som alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Var deprimerad i kasnke ett år, sommaren 2003 till sommaren 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Va fan.. hur gör ni för o inte va de längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Va fan.. hur gör ni för o inte va de längre? Försök uppmuntra dig själv genom att säga eller tänka saker du är bra på Jag kunde känna mig värdelös om jag t.ex. gjorde bort mig eller nåt sånt Jag kunde gnugga på sånt i flera veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Har högst vart deprimerad i en månad. Just nu är allt jättebra, fint väder, grönska, får moppe nästa vecka, tjejen jag gillar hoppas jag gillar mig tillbaka, inte många prov kvar, snart sommarlov och så vidare, kan hålla på i all evighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Va fan.. hur gör ni för o inte va de längre? Snackar med "hjärnskrynklare". Funkade på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vissa dagar vill jag bara försvinna. Känner mig helt värdelös... I Tisdags fick jag den känslan på jumpalektionen. Men det värsta var att jag hitta en yxa i nåt skåp - fick lust att gå ut och hugga nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ja, jag har varit deprimerad. Och det suger för jävla mycket att vara det. Jag gör inget speciellt, men det kommer, det försvinner, med jämna mellanrum. Tror inte direkt det finns nåt speciellt botemedel, förutom att göra nåt man tycker är roligt, försöka få kontakt med folk man tappat kontakten med. Folk vet nog bäst själv vad de blir glada av, eller vad de skulle bli glada av. Tex, att få en flicka. Liksom, man får ingen flicka för du bara går och drömmer om henne, och tror att hon ska lalla fram till dig och be om sex och sen lever ni lyckliga i alla era dagar. Det funkar inte så. Det är bättre att säga vad man tycker om en brud, än att bara vara tyst. Brudar gillar öppna killar, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Snackar med "hjärnskrynklare". Funkade på mig. Jag gick inte till någon och jag börjar bli bättre... Topp3 : Så du stog på balkongen så kom det brandmän och skit ? Berätta mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Frenzy wants some action... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Topp3 : Så du stog på balkongen så kom det brandmän och skit ? Berätta mer Nä. Finns folk här som vet vem jag är... Nämen det bara... gick åt helvete. Jag stod där, det kom två brandbilar, en ambulans, två polisbilar och en piketbuss (wtf? skulle dom skjuta mig ifall jag vägrade gå därifrån?) och min mormor ( ). Jag stod där uppe och hyperventilerade och mådde illa, och efter runt 40 minuter gick jag med på att öppna dörren, då rusade brandmännen in, polisen tog med mig in i polisbilen, körde mig till Danderyd och tre timmar senare kom morsan dit och var hysterisk. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Låter som nåt man ser på "På liv och död" på TV4 (belv väldigt många "på" där)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Var deppad för något år sen fast det varade bara i någon vecka. Ett tips är att vara mera med sina polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Låter som nåt man ser på "På liv och död" på TV4 (belv väldigt många "på" där)... Huh? Was ist das? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Om det går på TV4 måste det vara ett TV- program, hoppas jag att du har listat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts