Marquis Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Jag har laddat hem mafia demot men när jag ska starta upp spelet så kommer det bar upp en svart ruta som täcker hela skärmen men efter ca 2sek så försvinner den och jag är tillbaka på skrivbordet. Vad ska jag göra? Vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Men fan köp det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 men jag är ju inte säker p´å att jag vill ha det! Och om det inte fungerar nu så tänk om det inte fungerar då heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 vad har du för grafik kort mm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Jag har spelet...testa att gå in på setup. Ta bort all "anti alizing" eller liknande. Testa att trycka på "auto detect" eller vad det står. Skriv tillbaka om det inte fungerar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Jag har spelet...testa att gå in på setup. Ta bort all "anti alizing" eller liknande. Testa att trycka på "auto detect" eller vad det står. Skriv tillbaka om det inte fungerar.. Jo, nu fungerar spelet men alla människor och bilar är genomskinliga. Vad ska jag göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Det problemet hade jag också, men stäng av Z-Buffer så funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 hur stänger jag av z-buffer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 setup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 demon är alltis sämre än hela... så kör de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Köp spelat för f*a det är skit bra och det borde fungera för dig för jag kör på en dator från 98 som har 450 megz och minne som en ko hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 en kompis hade samma problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts