jojoryan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det Här: Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)! Om en person inte är så bra på svenska, kanske en ny flyttad utlänning som har kommit till Svergie, eller bara är dålig på att stava p.g.a Dyslexi (som jag har) är inte det där lite dumt då? Man kan ju inte rå för det i alla fall... Man kan ju säga att man ska skriva så bra som möjligt... Inget: H3j j46 h3773r j0h4nn4! Typ... Men om man stavar dåligt kan man ju inte rå för det Va Tycks? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Syns inte att du har dyslexi. Antagligen läste du igenom ditt inlägg innan. Och kolla, inga stavfel. Och ang. Nyinflyttad Invandrare; Om han/hon kan läsa/skriva så han/hon kan regga sig kan dom så pass bra svenska så dom kan korrunturläsa sina inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojoryan Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Syns inte att du har dyslexi. Antagligen läste du igenom ditt inlägg innan. Och kolla, inga stavfel. Och ang. Nyinflyttad Invandrare; Om han/hon kan läsa/skriva så han/hon kan regga sig kan dom så pass bra svenska så dom kan korrunturläsa sina inlägg. Hehe inte? På testen var 1 sämst, 10 typ bäst! Jag fick 1 på läs och skriv! :'( Inget stavfel? jag skulle nog kunna komma på nåra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Av dom inlägg av dig, som jag har läst, har du inte haft mer stavfel än en normal människa. D.v.s slarvfel, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts