Frenzy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nej. Du ska få en. Sa du på msn iaf. Ljug inte nu Ja jag erkänner. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Tror felshoe råkar glömma bort denna topic nu jag. Om det nu var så att han ljög så var det inte första gången han ljög på forumet. Den tjejen han hade som sig ett tag, som han har som bild i profilen nu tror jag, sa han var hans tjej, men i själva verket är det en tjej som går på min skola. Han sa att hon hette caroline eller nått men så heter hon inte i verkligenheten. Han sa att han bode någonstans, kommer inte ihåg vart, några landskap härifrån. Och när jag slutligen skickade hennes lunar till honom så erkännde han och tog bort henne från sigen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag har spelat piano sen 4 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Akustisk och elgitarr, men inte speciellt bra på det, så det är inget att skryta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Om det nu var så att han ljög så var det inte första gången han ljög på forumet. Den tjejen han hade som sig ett tag, som han har som bild i profilen nu tror jag, sa han var hans tjej, men i själva verket är det en tjej som går på min skola. Han sa att hon hette caroline eller nått men så heter hon inte i verkligenheten. Han sa att han bode någonstans, kommer inte ihåg vart, några landskap härifrån. Och när jag slutligen skickade hennes lunar till honom så erkännde han och tog bort henne från sigen . Haha! Dig kan man då kalla Mythbuster. Sen att ljuga om en tjej (Som en del trodde jag gjorde. ) så det är lågt, lägre än glockalnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Haha! Dig kan man då kalla Mythbuster. Sen att ljuga om en tjej (Som en del trodde jag gjorde. ) så det är lågt, lägre än glockalnet. Mythbuster och mythbuster, inte så svårt att se att det var hon med tanke på att hon är riktigt snygg, och hon går i min mattegrupp, hon är inte direkt något geni fast hon försöker så jag får hjälpa henne ganska ofta, så det var inte allt för svårt att känna igen henne i hans sig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Trummor och bas nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Har spelat gitarr i ca 3 månader nu och kan några låtar som : paranoid, knocking on heavens doors, heaven and hell, och sweet child o' mine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Åh fyfan! Vad på spelning idga så mellan 3-6 band. Var en del fina gitarrer! Fyfan när jag ser Ibanezgitarrer får jag ståfräs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Mythbuster och mythbuster, inte så svårt att se att det var hon med tanke på att hon är riktigt snygg, och hon går i min mattegrupp, hon är inte direkt något geni fast hon försöker så jag får hjälpa henne ganska ofta, så det var inte allt för svårt att känna igen henne i hans sig . Hehe okej.. Felshoeeee vart är duuuu? Hahaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ska nog börja på bas. eller. jag SKA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts