felshoe Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Trummorna. Redigerad 26 maj, 2005 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Va fan nu blev jag avundsjuk :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Riktigt häftigt Felshoe, jag diggar det. Btw: Nice signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Trummorna. Kan du ta en bild där det ligger en lapp med bokstäverna GTA på en av pukorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Kan du ta en bild där det ligger en lapp med bokstäverna GTA på en av pukorna? Håller med! Och vart står ditt trumset någonstans? i en replokal eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Dålig bild men iaf min Peavey Rage 158 och Yamaha ERG 121 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Spelade lite trummor när jag var yngre. Nu för tiden dunkar jag bara låss på farsans trummset när man inte har så mycket att göra Han har varit gammal dansbands trummis så trummorna låter det kan bli ganska konstigt när man börjar spela till Nirvana, Slipknot, Godsmack osv. Men det duger bra till att spela med hemma. Ett grymmt sätt att få ut sin aggression emot folk. Redigerad 27 maj, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Min bas Cort. Thunderbird inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Min bas Cort. Thunderbird inom kort. Likadan som jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Här är en bild på mitt instrument. Det är en Epiphone Special II, skitkass, men duger tills sommarjobbet är slut, då blir det en Ibanez. En Marshall MG15CD, också kass. Sammanlagt 1800+1300=3100 kr. Har väl spelar seriöst i ett halvår eller nåt om nån undrar. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Gitarr.jpg Redigerad 10 oktober, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Kan du ta en bild där det ligger en lapp med bokstäverna GTA på en av pukorna? Haha! Håller me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Trummorna. Oh shit riktigt grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag spelar Sax och har spelat(och ska börja igen)piano Saxofon har blivit mycket roligare sen jag fick den nya läraren Hoppas jag kan börja igen på piano, tror jag har talang who knows Hey! Spelar också sax. Har spelat i snart 3 år. Hur länge har du spelat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Haha! Håller me! Tror felshoe råkar glömma bort denna topic nu jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Spelade hos en lärare i typ ett halvår, fast han lärde mig inte så mycket mer än bara grunderna. Men har börjat hos en ny lärare för ett par månader sen där jag spelar seriösare om man säger så. Edit: Oops, glömde quota. Redigerad 10 oktober, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Gissa... . Har spelat i snart 6-7 år. Man blir ju tvungen att fortsätta efter man köpt redskapet för ca 12 000. Kan även spela trummor, men gör inte det för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Spelade hos en lärare i typ ett halvår, fast han lärde mig inte så mycket mer än bara grunderna. Men har börjat hos en ny lärare för ett par månader sen där jag spelar seriösare om man säger så. Alltid kul o höra nån som spelar sax Vad har du spelat för ''kända'' låtar? edit: spelar slagverk också Redigerad 10 oktober, 2005 av mfd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Spelar gitarr. Vad mer kan jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Lirar fortfarande gitarr. Ska köpa bas till jul tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Lirar fortfarande gitarr. Ska köpa bas till jul tror jag. Nej. Du ska få en. Sa du på msn iaf. Ljug inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts