R2D2 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Comfy, det är skönare med fingarna på bas, men det gör väl ont? Jaja, på gitarr är det tvärtom iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 De är så mycke lättare med plektrum på bas och gitarr Men då tappar jag plektrumen när jag spelar hela tiden men de är en annan femma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Nja, spela bas med plektrum... =/ Är så förbannat svårt att spela fort då, lättare att spela traditionell stil med fingrarna. Visserligen spelar jag hellre gitarr, men bas kan vara härligt det med. Mer.. melodiskt. Redigerad 16 maj, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Har börjat spela tremolo (med tre fingrar) på bas nu, och börjar bli riktigt bra på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 De är så mycke lättare med plektrum på bas och gitarr Men då tappar jag plektrumen när jag spelar hela tiden men de är en annan femma Testa Dunlop Tortex, man tappar dem aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Testa Dunlop Tortex, man tappar dem aldrig! Aha ok, ska kolla upp de tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag har Magnus Ugglas gammla elgitarr (typ 7år gammal). Skall kolla upp märket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag har Magnus Ugglas gammla elgitarr (typ 7år gammal). Skall kolla upp märket Får man gissa på Gibson ? Var tyvärr och såg honom live, då hade han och gitarristen typ 7 olika Gibson, 4 Les Paul, 2 sg och en explorer eller vad det nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Hur många sorters elgitarr instrument finns det för tex saxofonen har altsax, tenorsax, oktavsax och sopransax fast finns det mer sorters elgitarrer? Och finns det nån musikaffär på nätet? Edit:Det heter Barytonsax inte oktav! Redigerad 25 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jam Musikbörsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 förstärkardoktorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Comfy, det är skönare med fingarna på bas, men det gör väl ont? Jaja, på gitarr är det tvärtom iaf. Nej det gör inte ont men man blir trött i fingrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmm. jag brukar aldrig få oint i fingrarna när jag spelar, möjligtvis i fingrarna man har på halsen.. . jag spelar mest med plektrum för jag orkar inte sitta å spela med fingrarna men med fingrarna blev det ett så jävla mycfket tyngre sound. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag brukar osså spela med plektrum... Somsagt.. Det hörs bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag försöker lära mig gitarr och trummor. Men det går inte så bra. Slutar oftast med att jag dunkar gitarren i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Såhär ser det ut i mitt rum nu, basen är min och elguran är en polares.. Edit : Glömde bilden http://gallery.volvo240.org/d/864-1/Bild%20029.jpg Redigerad 25 maj, 2005 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 och elguran är en polares.. Är det därför den står i papperskorgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Är det därför den står i papperskorgen? Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nån trummis här som vet nåra bra Ahead trumstockar som e typ... ganska lätta o spela snabbt runt pukorna o så med? drygt o åka till en trumaffär o testa varenda par Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Både gitarr och trummor. lagt bild på dom innan, men kan göra det igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts