Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har spelat gitarr i typ 6an E du bra dÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag har spelat fiol i 8 år... Jag vet vad ni tänker, "fiol är för bögar"... Men... .. "Bitchslap" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag har spelat fiol i 8 år... Jag vet vad ni tänker, "fiol är för bögar"... Men... .. "Bitchslap" Nej det tänker inte jag iallafall! Min farsa spelade fiol när han var yngre! Han är inte eller har varit bög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Nån som spelar i band? Jag gör det iallafall! Redigerad 12 maj, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tyvärr inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tyvärr inte, men har lite på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Spelar bas har spelat gitarr i cirka 1 år och började spela "bas" i januari. jag har ingen bas än så jag plinkar på min akustiska gitarr. Jag har ett band där jag spelar bas! fast på repen så kör jag på en 4 strängad elgitarr. Ska köpa en bas när jag får pengar och jag hoppas att det e snart! Ni som har band vad heter bandet och vad kör ni för stil? Vi heter No Options och vi kör Power Metal/Hårdrock som t.ex. Hammerfall, Maiden, Black Sabbath o.sv. Men jag och trummisen ska göra ett new age projekt snart och då ska vi typ köra lite soad o.sv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har spelat akustisk gitarr sen jag var runt 12, började med elgitarr för 2 år sen. Jag och några polare har försökt starta ett band fast vi repar nästan aldrig så det är inte så värst seriöst. Vi spelar metal med inslag av lite punk, garage-metal skulle man kanske kunna kalla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag spelar gurkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Funderar på att börja spela och undrar om den här är någolunda bra? http://www.blocket.se/view/4775135.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Redigerad 14 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Inget, jag suger på alla instrument, fråga icebear (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Funderar på att börja spela och undrar om den här är någolunda bra? http://www.blocket.se/view/4775135.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Det är inget att turnera med, men som träningsgitarr både duger den och blir över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Funderar på att börja spela och undrar om den här är någolunda bra? http://www.blocket.se/view/4775135.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Finns hårt billigare. kolla in jam, där finns typ samma för 1500 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Dom kanske menade "dubbla priset"? En J&D kan du köpa på hobbex för 2000. Skaffa nåt av de riktiga märkena. Typ Epiphone eller Squier. Skitbra förstagitarrer kan jag låva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det är ju tal om att t.ex. epiphone SG lutar frammåt eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Typ Epiphone eller Squier. Skitbra förstagitarrer kan jag låva. Squier duger knappt som förstagitarrer egentligen, förutom 20-dollarsguror på Wal-Mart är Squier det sämsta man kan ha. Ibanez gör högkvalitétsnybörjargitarrer, och J&D är rätt ok. Har spelat på en sådan, var inget märkvärdigt dåligt med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Dom kanske menade "dubbla priset"? En J&D kan du köpa på hobbex för 2000. Skaffa nåt av de riktiga märkena. Typ Epiphone eller Squier. Skitbra förstagitarrer kan jag låva. Jag har en epiphone special-II, ingen supergitarr, men den duger gott för en nybörjargitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag har en Epiphone LP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ewlgehta'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ni som spelar bas spelar ni med fingrarna eller med plektrum? Jag spelar med fingrarna för man får ett skönare ljud med fingrarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts