Master_sage Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 En fråga, kan man koppla bas i gitarr förstärkare och tvärtom? Eller blir de helt fel? När ja spelade bas i ett band förr så sa dom nått att om man typ koplade basen i en gitarr stärkare kunde den gå sönder eller nått. Nej,basen kan inte gå sönder av det.Med en gitarr i en basförstärkare blir det helt rent sound.Inget jag går för. Basisten på The Hives nyaste platta kör basen genom gitarr-förstärkare. Fråga mig om musik,instrument,etc. Jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nej,basen kan inte gå sönder av det.Med en gitarr i en basförstärkare blir det helt rent sound.Inget jag går för. Basisten på The Hives nyaste platta kör basen genom gitarr-förstärkare. Fråga mig om musik,instrument,etc. Jag vet! Ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Sån förstärkare hade jag innan Är dom bra då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Är dom bra då ? Dem är helt okej faktiskt. Om du är nybörjare så är det ett klart alternativ. Brorsan hade som sagt också en sådan peavey-förstärkare som nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Orka... Trumpet. Slutade. Var tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Orka... Trumpet. Slutade. Var tråkigt. Det gjorde min kompis med! Verkar inte vara speciellt poppis med trumpet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Det gjorde min kompis med! Verkar inte vara speciellt poppis med trumpet! Farmor sa. Näeaj maäen skajje du inke ta troumettn nu dahh? Och hennes överlägsna lol snack fick mig att välja det. Att jag inte tog synth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Farmor sa. Näeaj maäen skajje du inke ta troumettn nu dahh? Och hennes överlägsna lol snack fick mig att välja det. Att jag inte tog synth Ajdå! Det var ju inte bra! Jag vet hur det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 MIn dåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 MIn dåra Vilket märke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nej,basen kan inte gå sönder av det.Med en gitarr i en basförstärkare blir det helt rent sound.Inget jag går för. Basisten på The Hives nyaste platta kör basen genom gitarr-förstärkare. Fråga mig om musik,instrument,etc. Jag vet! En del gitarrister (kan inga, men vet att det finns, finns på V-amp och Line 6 pod också) kör gitarr genom en Fender Bassman. Det går alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vilket märke? Nått crap. ska köpa en warlock eller warwick i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 En del gitarrister (kan inga, men vet att det finns, finns på V-amp och Line 6 pod också) kör gitarr genom en Fender Bassman. Det går alltså. Japp! Det funkar helt utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 El-gitarr spelar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Kan inte alla lägga upp något när de spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Kan inte alla lägga upp något när de spelar? De jag spelar in brusar hårig smurfstjärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Spela ollon roll Gör det för mig med men spela roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Spela ollon roll Gör det för mig med men spela roll Lägg upp nått du lirat då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Shit min host kan inte ladda upp rar >.<, någon som vet var man kan ladda upp? Redigerad 11 maj, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Har spelat gitarr i typ 6an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts