Geten123 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Min fyrsträngade skönhet, metal-ukulelen! *applåder* Ursäkta min okunnighet men vad är en ukulele? En liten gitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Ursäkta min okunnighet men vad är en ukulele? En liten gitarr? Du vet, såna som folk på hawaii sitter och knäpper på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Da Cortez is correct. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Fan va snygg din ukulele var Har en ungersk kille i min klass som spelar bas o han spelar som en kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Inget, har en synt, men spelar inte. Inte serriöst iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har en fender star.... kan inte namnet för ja spelar inte Lite dyr tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har en fender star.... kan inte namnet för ja spelar inte Lite dyr tycker ja Fender Stratcoaster ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Fender Stratcoaster ? MM det va rätt det är orginal Redigerad 6 maj, 2005 av BARTMAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Fender Stratcoaster ? Stratocaster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Stratocaster. Jaha Stratocaster :'( Skäll inte :'( Men Telecaster är coolare enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Men Telecaster är coolare enligt mig Telecastern är ju hur ful som helst. Gillar varken Strata eller Tele, Strata-formen är så jävla uttjatad och Teleformen är som en genmanipulerad hamster. Stor, klumpig och inte det minsta attraktiv. Tacka vettja Les Paul-, Flying V- och Explorerdesignerna. *EDIT* Annars är ju Wangcastern rätt manlig. Redigerad 6 maj, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag spelar el-gitarr, har spelat i snart 1 år. Spelar bas i ett band också men äger ingen, än http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Gitarren.JPG Så... Vad har gitarren gjort för att förkäna nåt så hemskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Haha, cool gitarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Så... Vad har gitarren gjort för att förkäna nåt så hemskt? Den gjorde så att en sträng ploppade sönder så jag straffade den. Ska köpa en ny snart... nångång... http://www.intersalg.no/stores/intersalg//...1294-862239.jpg En sån ska jag köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 http://www.intersalg.no/stores/intersalg//...1294-862239.jpg Lägg ut lite mer pengar å köp en GIBSON SG. bättre mickar å är snäppet coolare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Lägg ut lite mer pengar å köp en GIBSON SG. bättre mickar å är snäppet coolare. Hmm, vad kostar dom? hur ser dom ut? bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag spelar kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Hmm, vad kostar dom? hur ser dom ut? bild? Runt 8 lakan. kolla in KOLLA MIG . gick inte att länka direkt till någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag lirer lite trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts