RadiuZ Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag spelar elgitarr. Jag spelar mest rocklåtar som Ironman, Breaking the Law m.m. Jag håller på att lära mig Paranoid. Min bror lärde mig grunderna men sen har jag lärt mig själv resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag spelar keyboard........när den var ny så kostade den 20000 spänn...men jag köpte inte den från början den är från 1996 och han som köpte den bodde i California så att jag måste ha sådan Amerikansk strömomvandlare till den;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag lirar gura, bas, piano, trummor, och munspel. spelar bas i två band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Min keyboard/piano kostar 10000kr jävla tacksam åt morsan som köpte den den e skitbra Redigerad 6 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har lirat Sax. tidigare, iofs just nu spelar jag mest elgitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Spelade klarinett innan Ungefär som sax, men lättare(tycker jag iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Gitarr av alla de slag! Har en Ibanez Les Paul, elgura, en Husets gitarr, akustisk, och en ukulele som jag gjort själv. Kanske orkar bifoga några bilder nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Gitarr av alla de slag! Har en Ibanez Les Paul, elgura, en Husets gitarr, akustisk, och en ukulele som jag gjort själv. Kanske orkar bifoga några bilder nån gång. Haha, din ukelele är grym Din gura med iof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Gitarr av alla de slag! Har en Ibanez Les Paul, elgura, en Husets gitarr, akustisk, och en ukulele som jag gjort själv. Kanske orkar bifoga några bilder nån gång. Haha visa bild på ukulelen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Haha visa bild på ukulelen ! Min fyrsträngade skönhet, metal-ukulelen! *applåder* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Min fyrsträngade skönhet, metal-ukulelen! *applåder* Haha fan vad cool ! Explorer-style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Kan spela massa olika instrument (är inte 1337 på nåt, men jag kan ändå spela) kan gitarr, piano, bas, trummor, ett ackord på uckelele(man slår på alla strängarna ) var basist i ett band från sommarn 2002 till hösten 2003(kanske lite 2004), vi ägde!!! har lärt mig själv och genom musiken i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 El-gitarr och el-bas + eget band "THÖ HÄKKERS" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har spelat gitarr i 6år satt ja kan väl lite.. d mesta ja har spelat för var faktiskt 1200 i en hockeyhall sen ska ja spela i åre med ett band som heter hoven droven... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Spelar mick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag spelar el-gitarr, har spelat i snart 1 år. Spelar bas i ett band också men äger ingen, än http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Gitarren.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Min fyrsträngade skönhet, metal-ukulelen! *applåder* Skitnice gjort den själv eller köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Skitnice gjort den själv eller köpt? Skrev strax ovanför att jag gjort den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Skrev strax ovanför att jag gjort den själv. Såg de nu Vare svårt eller? fett cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Spelade trummor och gör det mer eller mindre fortfarnade. Jag sluta ta lektioner för dom var på en så dum tid, så jag glömde alltid bort att gå på dom... Sen hadde även min musikskola delat in eleverna i "rockgrupper", band alltså. Man träffades en timma i veckan och spela tillsammans, på musikskolan. Alla grupper hadde varsin lärare som bestämmde vilka sånger man skulle spela, etc. Men som trummis var det inte specielt kul. Man kom till lektionen, läraren sa vilket komp man skulle spela till sången. Men sen fick man sitta och stirra resten av lektionen, för att gitarristerna, basisten och syntaren var tvungna att öva på sången. Man kanske fick spela 10 min at den 60 min långa lektionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts