Alpha Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag spelar Sax och har spelat(och ska börja igen)piano Saxofon har blivit mycket roligare sen jag fick den nya läraren Hoppas jag kan börja igen på piano, tror jag har talang who knows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag har spelat Key-board.. men det sög Så då började jag spela El-gitarr.. O det var roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag spelar både Bas och Keyboard... Slå DET ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Spelar el-gitarr Är jävligt sugen på att fixa pengar till en bas fast vettefan! Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan spela gura då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag spelar både Bas och Keyboard... Slå DET ni Jag spelar trummor,gitarr,bas och keyboard! Slå det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag spelar trummor,gitarr,bas och keyboard! Slå det! På vilken e du bäst på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Trummor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Trummor och marimba. Halvbra på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag spelar trummor,gitarr,bas och keyboard! Slå det! MEn du kanske suger på allt Ja lirar elbas. kul som fan, kan typ lira pulling teeth, slå det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gitarr verkar vara så härlig speciellt el.Min farsa spelade gitarr i ett band så jag borde ha ärvt gitarrgenerna från honom men det har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Har en saxofon .. min mamma fick den i present av en engelsk jazz-artist.. älskar ljudet av en saxofon men hur FAN gör man för att spela? när jag försöker så låter det .. DÖÖIOOOODOOOEEEEEÖÖÖEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Spelar lite gitarr och lite bas... Slänger upp en bild på basen för att Frenzy ska få se den. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Bild_180.jpg Redigerad 5 maj, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Spelar trummor som fan. Har ett rött Pearl-trumset. Spelar lite gitarr också, har en elgura. Redigerad 5 maj, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag kan spela med pennor i bänken. Och jag kan hålla i micken, samtidigt som jag droppar mina grymma texter och får mina motståndare att darra. Booyeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Slänger upp en bild på basen för att Frenzy ska få se den. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Bild_180.jpg Sweet Liknar Ibanez Gsr100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gene Simmons Axe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Sweet Liknar Ibanez Gsr100 Det är en "Hartke Modelunknown" (den heter inte så utan det är en Hartke och jag vet inte vad det är för model) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag spelar Gitarr, Trummor och bas.... Trummor:Svart pearl set... Bas:En Fender Jazzbas & en fender Pbas Akustisk gitarr:En Washburn Ea16 (Halv akustisk) El gitarr:Fender Classic 72 telecaster Custom, Fender antiqa stratcoaster, Förstärkare:Peavy Bandit,Pevy Classic 30, Peavy TKO15. Det är då vad man har hemma i källaren Räcker gott å väl åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Piano spelar jag ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Elgitarr. Är helt ok. Ska få trummor av min gudfar. Ska kanske få\köpa en bas också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts