adriansellus Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Behöver hjälp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vilket av de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vilket av de? Det andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vad heter uppdraget och vad ska man göra på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag kommer inte ihåg :'( men det sista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Hallå behver hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Vi kan tyvärr inte hjälpa dig om du inte kan säga vad uppdraget heter och säga vad man ska göra . sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag kommer inte ihåg :'( men det sista! Var det inte det andra nyss? Eller har du klarat till det sista nu? Hur som helst så kan jag inte hjälpa dig utan namnet på uppdraget i allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Menar du det där du ska ta dom "plattorna" som trycker pengar eller? Det kommer med en Helikopter, så står det en massa brudar och skjuter på en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Menar du det där du ska ta dom "plattorna" som trycker pengar eller? Det kommer med en Helikopter, så står det en massa brudar och skjuter på en.. Ja, exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag har problem med att komma där ifrån hamnen ,vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Uppdraget heter Hit The Courier Åk ner till hamnen och vänta på att kuriren? landat med helikoptern. Hon kommer senare hoppa in i en bill och köra iväg. Medan man väntar på kuriren som ska hoppa in i bilen, använd snipern och skjut ner så många tjejvakter som möjligt. Dom står lite här och där, inte så svåra att skjuta. Börja skjuta hon på taket - hon kan ge dig väldigt mycket skada. Efter det är det bara att skjuta på däcken på den bil som kuriren kommer att åka iväg med. Skjuta sönder däcken gör så att bilen får sämre kontroll och går långsammare. Medans kurirens bil åker förbi dig gäller det att åka ikapp den och skjuta sönder eller ramma sönder den. Efter ett tag hoppar hon ur bilen, då gäller det att döda henne och ta tillbaka plattan/stålet?. Ta det tillbaka till Print Works och du får 5 000$ för mödan. Redigerad 6 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Kom ihåg att inte spränga fordonet plåtgubben är i - då förstörs plåtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag dödade henne innan hon gått i bilen, sen skjöt jag ner alla brudar med vapen, och sen sprang jag ut på gatan och tog en bil och körde till Print Works. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Själv brukar jag ställa mig vid bron som går över till Washinton Beach och invänta hennes bil, sen är det bara att pricka föraren och spränga den andra bilen....funkar lika bra varje gång för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Tack för tipsen klarade det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts