Holta Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hej jag undrar bara om det finns någon som är bra på Moddar som skulle villja tillvärka några bilar åt mig. Dem jag skulle vilja ha är SAAB 95 Kombi Civil å Polisbil Volvo S40 Opel Combo Hoppas det fins någon som skulle vara inttresserade hjälpa mig göra dessa bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Nehe hhär finns visst ingen som kan hjälpoa en:'( Får man la lära sig göra bilaar själv då Någon som kan tipsa hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Ladda ner ZModeler och lär dig det, läs guider och googla, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Ladda ner ZModeler och lär dig det, läs guider och googla, så. Kan du ge förslag på bra guider`` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Kan du ge förslag på bra guider`` Jag kom just och tänka på en sak; hur bra du än blir på ZModeler så beror det på dig själv och dina artistiska egenskaper som avgör vad du kan åstadkomma... Du är medveten om detta eller, förjag kom just på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts