pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 ÄR det någon som har en motorola v525, v550 eller v600 som har problem med bluetooth? varje gång jag söker efter andra bluettoth lirare står det bluettoth länken är upptagen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan tyvärr inte svara på din fråga men lånar topicen lite. Har en Motorola E365, men när jag försöker skicka en bild jag tagit med kameran så fungerar inte det, och när jag får kort från andra så blir det i form av en kod som jag sedan får knappa in på comviq.se för att kunna se. Vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Min polare har en motor-ola v550. han har problem ibland vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan tyvärr inte svara på din fråga men lånar topicen lite. Har en Motorola E365, men när jag försöker skicka en bild jag tagit med kameran så fungerar inte det, och när jag får kort från andra så blir det i form av en kod som jag sedan får knappa in på comviq.se för att kunna se. Vad är det för fel? På min förra sonyericsson så var man tvungen att registrera och ladda ner programvara till mobilen från deras hemsida för att kunna skicka och ta emot mms, kanske är samma grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 På min förra sonyericsson så var man tvungen att registrera och ladda ner programvara till mobilen från deras hemsida för att kunna skicka och ta emot mms, kanske är samma grej. Okej, gick in på motorola.se men fann ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts