pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Tack för det... nej men ja har för mig att dom sa att det var på kolmården, dessutom liknar djurparkscenerna kolmården... Hade för mig att det var josse som sa de. men ni är ju ganska lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hade för mig att det var josse som sa de. men ni är ju ganska lika Jo hon är ju oxå ganska snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 TV just nu är asbra. Lost, Family Guy och World Poker Tour! Svensk TV har väl sugit för det mesta, ibland kommer guldkorn som Hipp Hipp och Kvarteret Skatan. Tänkte mer på svensk tv på svt å tv4 å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Jo hon är ju oxå ganska snygg Där satt den, dagens lol nää men du är jättesöt hemulen Redigerad 5 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 SVT har riktigt bra produktioner, bland annat Kobra, Filmkrönikan, Raggadish och Debatt. TV4 producerar inga bra program. De köper in Fox-grejer och kallar det för TV4-serier. De är pinsamma. SVT köper in kvalitativa HBO-serier. HBO är bra. Fox kan också vara bra, men de har mycket skit också. Lite väl mycket skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 *Har bara kanal 1,2 och 4. Men jag trivs bra med det. *Gillar samhällsprogram som Faktum och dokument inifrån, Tv4:as kalla fakta är ganska bra och debbat likaså. *Och som så många andra följer jag LOST på fyran just nu. *Brukar ofta kolla på dom filmer som tv sänder. *Hatar att svt skryter om sin fria television men sånt får man leva med. Sammanfattning: Tv lever vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 The simpsons & That 70´s Show e det ända man kan se på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 TV just nu är asbra. Vad säger jag? TV-tablån är ju överfylld med dokusåpor. Usch. Jag ska åka till USA och stämma TV-bolagen för det psykiska lidande jag utsätts för varje gång jag sätter på TVn och råkar få se en dokusåpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Allt suger så mycket att jag aldrig ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts