pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Tv program blir bara sämre å sämre för fan. fy fan för Wild Kids. 20 st 5 åringar som är instängda på kolmården, dom spirnger runt där som nån grymmt löjlig minirobbinson. sämsta jävla skit jag sett. Funderade om denna skulle vara i muisk, film å grafik men film är film och detta är ett tvprogram Redigerad 5 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ja, varför tror du nån smart jävel började att piratkopiera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Håller med till 100% TV suger i dagsläget. Fan det var ju kul förr, men sånna program som: Vem vill bli miljonär, det var riktigt kul, o ingenting är omöjligt osv. Nu är det bara pengar som gäller, i stort sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vem vil lbli miljonär går väll fortfarande? tv4as alla mot en är ganska bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vem vil lbli miljonär går väll fortfarande? tv4as alla mot en är ganska bra tycker jag Alla mot en är kul. Men på lördagar vissas aldrig bra tv utom alla mot en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Tv program blir bara sämre å sämre för fan. fy fan för Wild Kids. 20 st 5 åringar som är instängda på kolmården, dom spirnger runt där som nån grymmt löjlig minirobbinson. sämsta jävla skit jag sett. Funderade om denna skulle vara i muisk, film å grafik men film är film och detta är ett tvprogram Är dom instängda på Kolmården(hur det nu stavas)? Jag trodde dom var i nån skog nånstans som inte va det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Haha, en jagkänner är (var?) med i wild kidz! Håller m,ed om att det är den sämsta skiten någonsin! Faktum är, att det mesta på ettan o tvpan är ren skit! för mycket serier, för mycket reklam, och för mycket spelprogram! SKIT! ÅT HELVETE mED REKLAMER! ÅT HELVETE MED SERIER! ÅT HELVETE MED SVT! (förutom det där programmet om great britain eller vad det hette! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Är dom instängda på Kolmården JAG har ingen aning om var dom är, men en tjej i min klass sa att dom var på kolmården. ser mer ut som nån skog eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Faktum är, att det mesta på ettan o tvpan är ren skit! för mycket serier, för mycket reklam, och för mycket spelprogram! SVT är dom enda utan reklam EDIT: JIppie kom förra jacker Redigerad 5 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Haha, en jagkänner är (var?) med i wild kidz! Håller m,ed om att det är den sämsta skiten någonsin! Faktum är, att det mesta på ettan o tvpan är ren skit! för mycket serier, för mycket reklam, och för mycket spelprogram! SKIT! ÅT HELVETE mED REKLAMER! ÅT HELVETE MED SERIER! ÅT HELVETE MED SVT! (förutom det där programmet om great britain eller vad det hette! ) Det är väl på ettan och tvåan det inte är nån reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Tv program blir bara sämre å sämre för fan. fy fan för Wild Kids. 20 st 5 åringar som är instängda på kolmården, dom spirnger runt där som nån grymmt löjlig minirobbinson. sämsta jävla skit jag sett. Funderade om denna skulle vara i muisk, film å grafik men film är film och detta är ett tvprogram Wild Kids jah, Vad jag tror så har barnen i det fått ett manus att följa i inspelning. Ordvalen som dom andvänder i Wild Kids är alldeles för ''utvecklade'' för att det ska vara ett barn som kommit på det. Det ser och låter dumt då ett barn andvänder ''utvecklade'' ordval. Dom följer visa manus, som dom kanske till och med tränar in, det är i allfall min personliga tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Wild Kids jah, Vad jag tror så har barnen i det fått ett manus att följa i inspelning. Ordvalen som dom andvänder i Wild Kids är alldeles för ''utvecklade'' för att det ska vara ett barn som kommit på det. Det ser och låter dumt då ett barn andvänder ''utvecklade'' ordval. Dom följer visa manus, som dom kanske till och med tränar in, det är i allfall min personliga tro. Har inte sett programmet men på reklamen så låter det som du säger. de låtsas ju vara vuxna med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det är väl på ettan och tvåan det inte är nån reklam? Japp, det jag skrev om reklam gällde väl mest trean fyran femman o ztv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Har inte sett programmet men på reklamen så låter det som du säger. de låtsas ju vara vuxna med Jag har inte sett programet heller. Reklamen räcker för mig, det visar villket uslet program Wild Kids är. Man hör det på barnens röster, och deras kroppspråk. Dom leker vuxna, helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Program som Doctor Phil är skit! Vem fan bryr sig om folks relationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Tycker också tv bara blir sämre och sämre. Bra program försvinner osv. Nu för tiden ska så mycket göras om också, som ett exempel så var Fångarna på fortet så mycket bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Äh orka tv. Jag sitter vid datorn För datorn kan man göra allt med ! Man styr vad man vill se och göra. Det kan man inte med Tv , tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Wild Kids är ju roligt att se på En snubbe är ju jäkligt smart, tror inte att han läser från något manus då det bara är han som snackar som värsta snillet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 TV just nu är asbra. Lost, Family Guy och World Poker Tour! Svensk TV har väl sugit för det mesta, ibland kommer guldkorn som Hipp Hipp och Kvarteret Skatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 JAG har ingen aning om var dom är, men en tjej i min klass sa att dom var på kolmården. ser mer ut som nån skog eller nått. Tack för det... nej men ja har för mig att dom sa att det var på kolmården, dessutom liknar djurparkscenerna kolmården... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts