Jump to content

Tv blir bara sämre.

pottzork
 Share

Recommended Posts

Tv program blir bara sämre å sämre för fan.

fy fan för Wild Kids. 20 st 5 åringar som är instängda på kolmården, dom spirnger runt där som nån grymmt löjlig minirobbinson. sämsta jävla skit jag sett. -_-:)

Funderade om denna skulle vara i muisk, film å grafik men film är film och detta är ett tvprogram :)

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fy fan för Wild Kids. 20 st 5 åringar som är instängda på kolmården, dom spirnger runt där som nån grymmt löjlig minirobbinson. sämsta jävla skit jag sett. ^_^;)

Funderade om denna skulle vara i muisk, film å grafik men film är film och detta är ett tvprogram ;)

Är dom instängda på Kolmården(hur det nu stavas)? Jag trodde dom var i nån skog nånstans som inte va det :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, en jagkänner är (var?) med i wild kidz!

Håller m,ed om att det är den sämsta skiten någonsin! ^_^

Faktum är, att det mesta på ettan o tvpan är ren skit!

för mycket serier, för mycket reklam, och för mycket spelprogram!

SKIT! ÅT HELVETE mED REKLAMER!

ÅT HELVETE MED SERIER!

ÅT HELVETE MED SVT! (förutom det där programmet om great britain eller vad det hette! ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, en jagkänner är (var?) med i wild kidz!

Håller m,ed om att det är den sämsta skiten någonsin! ^_^

Faktum är, att det mesta på ettan o tvpan är ren skit!

för mycket serier, för mycket reklam, och för mycket spelprogram!

SKIT! ÅT HELVETE mED REKLAMER!

ÅT HELVETE MED SERIER!

ÅT HELVETE MED SVT! (förutom det där programmet om great britain eller vad det hette! ;) )

Det är väl på ettan och tvåan det inte är nån reklam? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

fy fan för Wild Kids. 20 st 5 åringar som är instängda på kolmården, dom spirnger runt där som nån grymmt löjlig minirobbinson. sämsta jävla skit jag sett. ^_^;)

Funderade om denna skulle vara i muisk, film å grafik men film är film och detta är ett tvprogram ;)

Wild Kids jah, Vad jag tror så har barnen i det fått ett manus att följa i inspelning. Ordvalen som dom andvänder i Wild Kids är alldeles för ''utvecklade'' för att det ska vara ett barn som kommit på det. Det ser och låter dumt då ett barn andvänder ''utvecklade'' ordval. Dom följer visa manus, som dom kanske till och med tränar in, det är i allfall min personliga tro. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wild Kids jah, Vad jag tror så har barnen i det fått ett manus att följa i inspelning. Ordvalen som dom andvänder i Wild Kids är alldeles för ''utvecklade'' för att det ska vara ett barn som kommit på det. Det ser och låter dumt då ett barn andvänder ''utvecklade'' ordval. Dom följer visa manus, som dom kanske till och med tränar in, det är i allfall min personliga tro. ;)

Har inte sett programmet men på reklamen så låter det som du säger. de låtsas ju vara vuxna med ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Har inte sett programmet men på reklamen så låter det som du säger. de låtsas ju vara vuxna med ^_^

Jag har inte sett programet heller. Reklamen räcker för mig, det visar villket uslet program Wild Kids är. Man hör det på barnens röster, och deras kroppspråk. Dom leker vuxna, helt rätt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor