Ufosxm Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Skyll på det du Du behöver inte logga in på din msn. Om du har en hotmail-adress (vilket jag antar att du har eftersom du inte nämner något annat och att du syftar på msn) är det ju bara att du loggar in på hotmail.com och skickar vanligt e-mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag kan inte skicka e-mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag kan inte skicka e-mail. Skaffa något annat än Hotmail då, Spray eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Okej, tror inte jag får nått svar av *R men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Den här tråden är ju inte så jätte gamal, så jag skriver i den igen, I stället för att göra en ny. Vill bara att ni tittar på bilden, tyvärr kan jag inte maila R* och fråga vad det är, eftersom min mail är konstig och jag kan inte skicka det, inte ens till mina kontakter på msn. Edit: Spara bilden på eran dator, och zooma in på den om ni inte ser riktigt bra. Redigerad 16 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Den här tråden är ju inte så jätte gamal, så jag skriver i den igen, I stället för att göra en ny. Vill bara att ni tittar på bilden, tyvärr kan jag inte maila R* och fråga vad det är, eftersom min mail är konstig och jag kan inte skicka det, inte ens till mina kontakter på msn. Edit: Spara bilden på eran dator, och zooma in på den om ni inte ser riktigt bra. Det där du ringat in är nog en trädgren.... såg lite mysko ut först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Den här tråden är ju inte så jätte gamal, så jag skriver i den igen, I stället för att göra en ny. Vill bara att ni tittar på bilden, tyvärr kan jag inte maila R* och fråga vad det är, eftersom min mail är konstig och jag kan inte skicka det, inte ens till mina kontakter på msn. Edit: Spara bilden på eran dator, och zooma in på den om ni inte ser riktigt bra. Synd bara att på den bilden får man inte veta klockan. För det kan vara på dagen när solen går upp, bara att det är lite dålig skärpa bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag tror det är solen som går upp eller en jätte stor måne... ELLER så är det så att efterssom du knäppt kort med en RIKTIG kamera på din tv så är det kanske blixten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag tror det är solen som går upp eller en jätte stor måne... ELLER så är det så att efterssom du knäppt kort med en RIKTIG kamera på din tv så är det kanske blixten ? Då skulle ju "blixten" synnas FRAMFÖR berget också, på bilden är den BAKOM berget Cyper: Du kan inte maila? Du menar alltså; du vågar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Varför skulle han inte våga? Vad kan hända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Det var natt då jag tog kortet, det vet jag i allafall, och jag andvänder inte blixt. När jag såg ''ljuset'' så tog jag kort på det, tyckte det värkade så konstigt. Jag kan inte maila nån, men jag vågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Det enda det kan vara då är en helikopter... eler det låter också föga troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag hade hört om det var en helli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag hade hört om det var en helli. Men efter du tog bilden. Försvann den då eller?. Man vill ju veta om den rör på sig eller inte, jag vill iaf veta mera. Du vet att det inte var på natten och det var ganska tyst efersom du inte hörde någon helikopter, men vad mer vet du om detta? Jag vill gärna komma på vad det är för något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Jag hittade som sagt bilden i mitt fotogaleri i SA. 1: Det var på natten. 2: Jag hörde ingen helli 3: ''ljuset'' roterade eller rörde sig inte. 4: Det var inte solen, till 100%. 5: Det var inte ett photo ops, dom är mycket mindre. 6: ''Ljuset'' försvann efter ca 7-8 sek. 7: Jag vill ochså veta vad det är. Redigerad 17 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 OKEJ DÅ JAG MAILAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jaa!! Skriv resultatet här! MIn kära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 OKEJ DÅ JAG MAILAR. Kom gärna med svar också. Om du får något förståss Ohh vad john leker besserwisser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 In på msn med dig pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Skulle inte förvåna min om dom inte svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts