Jump to content

Vad är det?

Guest Cyper
 Share

Recommended Posts

Skyll på det du ^_^

Du behöver inte logga in på din msn. Om du har en hotmail-adress (vilket jag antar att du har eftersom du inte nämner något annat och att du syftar på msn) är det ju bara att du loggar in på hotmail.com och skickar vanligt e-mail.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...
Guest Cyper

Den här tråden är ju inte så jätte gamal, så jag skriver i den igen, I stället för att göra en ny. Vill bara att ni tittar på bilden, tyvärr kan jag inte maila R* och fråga vad det är, eftersom min mail är konstig och jag kan inte skicka det, inte ens till mina kontakter på msn.

Edit: Spara bilden på eran dator, och zooma in på den om ni inte ser riktigt bra.

post-31-1116269804_thumb.jpg

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här tråden är ju inte så jätte gamal, så jag skriver i den igen, I stället för att göra en ny. Vill bara att ni tittar på bilden, tyvärr kan jag inte maila R* och fråga vad det är, eftersom min mail är konstig och jag kan inte skicka det, inte ens till mina kontakter på msn.

Edit: Spara bilden på eran dator, och zooma in på den om ni inte ser riktigt bra.

Det där du ringat in är nog en trädgren.... såg lite mysko ut först...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd bara att på den bilden får man inte veta klockan. För det kan vara på dagen när solen går upp, bara att det är lite dålig skärpa bara

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det är solen som går upp eller en jätte stor måne...

ELLER så är det så att efterssom du knäppt kort med en RIKTIG kamera på din tv så är det kanske blixten ?

Då skulle ju "blixten" synnas FRAMFÖR berget också, på bilden är den BAKOM berget :rolleyes:

Cyper: Du kan inte maila? Du menar alltså; du vågar inte? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Det var natt då jag tog kortet, det vet jag i allafall, och jag andvänder inte blixt. När jag såg ''ljuset'' så tog jag kort på det, tyckte det värkade så konstigt.

Jag kan inte maila nån, men jag vågar. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade hört om det var en helli. :ermm:

Men efter du tog bilden. Försvann den då eller?. Man vill ju veta om den rör på sig eller inte, jag vill iaf veta mera.

Du vet att det inte var på natten och det var ganska tyst efersom du inte hörde någon helikopter, men vad mer vet du om detta?

Jag vill gärna komma på vad det är för något >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Jag hittade som sagt bilden i mitt fotogaleri i SA.

1: Det var på natten.

2: Jag hörde ingen helli

3: ''ljuset'' roterade eller rörde sig inte.

4: Det var inte solen, till 100%.

5: Det var inte ett photo ops, dom är mycket mindre.

6: ''Ljuset'' försvann efter ca 7-8 sek.

7: Jag vill ochså veta vad det är. >_<

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor