Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 U.... http://rapidshare.de/files/1588462/himmel.JPG.html Vad är det? hittade den i mitt fotogaleri i SA. En stor ''ljusboll'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan inte se någon bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gå längst ner på sidan och klicka på ''Free''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Var väldigt svårt att se då bilden var så pass stor och suddig. Kan det inte vara ljuset från ett Photo Ops? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Dom finns väll inte ute på landet? sen så är dom inte så stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Såg inte var ljuset fanns. Beror väl på hur nära man står ljuset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Tusan att man ser bilden så stort! Spara den på datorn, och ändra storleken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Fixade till storleken på bilden. http://hacked.free-bsd.org/upload/images/himmel2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jävligt mysko, det där är ingen Photo Op tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jävligt mysko, det där är ingen Photo Op tror jag Nej jag tror inte det jag heller längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Det kan inte vara en photo op, den är lite förstor. En photo op är ungefär som CJ. Redigerad 5 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nej ingen Photo Op. De är ju i den här storleken, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vad ÄR det där? Billampa?---> njaaa... Gatlampa?--->njaaa... Photo op?---->njaaa... hmmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Okej, Photo Op är uteslutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det kan heller inte vara något flygplan eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Dom lyser inte sådär stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Skicka mail med bifogad bild till Rockstar North och fråga. Ingen idé att vi sitter här och spekulerar =) Kan ju vara vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Vart skickar du mailen, kan du ge mig en adress?! Redigerad 5 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Pröva jeff@rockstarnorth.com eller info@rockstarnorth.com Jeff tar hand om alla press-relaterade frågor, men han kan säkert svara på din fråga också. Om han inte kan det så är han nog vänlig och ger dig information om vem som skulle kunna svara. Jeff är våran vän! Jeff 4 president. Jag tror inte att de kommer att svara men du kan ju pröva usa@take2support.com också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan du skicka ett mail. Jag kan inte, min msn är lika cp som min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts