Riichard Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Va är koden till detta då? Låter ju skit grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Byt båda två... Jag tycker inte att man ska få ha dom som finns på forumet... Dom e fula... Jo jag vet, men det är bara det att jag inte fattar hur man gör för att lägga upp egna bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Jo jag vet, men det är bara det att jag inte fattar hur man gör för att lägga upp egna bilder? Kolla min hjälp topic i off-topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Snälla Hoggbert, kan du inte byta din avatar. Det är ju inte kul om man har samma, eller hur?? Näe varför det?? bara för att du har en sån så kan jag med ha en.... Ddet finns en till som har sånn vet inte vad han heter men byt själv om du vill vara olik alla andra <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Att flyga med Rhino är ju skitkul. Man kommer ju hur högt upp som helst! Jag testade sedan att hoppa ut då jag var i höjd med solen i VC, o jag föll konstant i exakt 37 sekunder. Går garanterat att flyga ännu högre. Vad ni än gör, försök inte flyga helikopter med dodo-fusk. Spelet får ett allvarligt psyk-bryt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 hmm.... jaja .. testa när ni har 5 poliser eller 6 poliser så ska ni ta en helikopter(eller något som flyger)så kör ni till ett stup, fbi jagar ju er då, men alla poliser osv åker ut ur stupet net i vattnet, skitkul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts