Juane Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hej jag har sökt men hittar inte den info jag behöver! Jag har fastnat på "A home in the hills"! :'( Jag klarar inte längre än när man kör bil, den rosa bilen som man måste ha slirar ju som F*N! så jag klarar inte längre! Nån som har ett tips? Eller nån som kan nån bra kod man kan använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gör många Drive-By:s och PIT Manöver så blir det ganska lätt. Det är en svår bil man kör med men träna med den så klarar du det efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gör många Drive-By:s och PIT Manöver så blir det ganska lätt. Det är en svår bil man kör med men träna med den så klarar du det efter ett tag Okej, tack! Men måste man köra bil? Finns det nån chans att man kan döda honom i huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Okej, tack! Men måste man köra bil? Finns det nån chans att man kan döda honom i huset? Nej, du kan inte döda honom i huset. Han är odödlig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men det måste väl finnas NÅT bra fusk som man kan använda i detta uppdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Ett tipps: Ha inte för bråttom. Våga använda bromsen. Jag körde jarnet första gångernaoch det gick åt pipsvängen sen tog jag det lungnare och körde ikapp honom på raksträckorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Vem är de man jagar nu igen? Maddog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Vem är de man jagar nu igen? Maddog? Nej, en knarklangare med nåt namn jag glömt. Man gör det för att få tillbaka Mad Dogg's mansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Nej, en knarklangare med nåt namn jag glömt. Man gör det för att få tillbaka Mad Dogg's mansion. Hans namn är Big Poppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Ja tyckte bara de va kul att jaga big poppa för ja kör nästan bara den och den där nissan skyline som oxå spinner som fan. Ja gillar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Gör många Drive-By:s och PIT Manöver så blir det ganska lätt. Det är en svår bil man kör med men träna med den så klarar du det efter ett tag PIT Manöver? Bilen man kör är väl Windsor? Tycker den är jäkligt skön. Vilken bil är det Big Poppa har? Svara på alla 3 frågorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 PIT Manöver? Bilen man kör är väl Windsor? Tycker den är jäkligt skön. Vilken bil är det Big Poppa har? Svara på alla 3 frågorna! PIT Manövern är när man kör in i bakdelen av bilen man jagar så att den sladdar runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jaså det,ja den gjorde man ju typ på ett uppdrag i SF när man skulle sno nån tjejs bil. Då återstar bara de 2 andra frågorna då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 PIT Manöver? Bilen man kör är väl Windsor? Tycker den är jäkligt skön. Vilken bil är det Big Poppa har? Svara på alla 3 frågorna! Japp bilen man har äe en Windsor, och Big Poppa har en Phoenix tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ok,tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Joo man kan ta den värmesökande missilen på SF 's flygplats och åka förbi honom o vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts