Renard Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Är inte Alcatraz strängt bevakat? Små jollar får nog inte stanna och titta Edit: Post 800 Nej, men man kunde ju gå på en liten färja som tar en ut till ön. Den är ju en turistaktraktion nu för tiden. Men förr,ojojoj. Då var det nästan omöjligt att fly om man hade oturen att hammna där. Dels på grund av de patrolerande vakterna med gevär och dels för vithajarna i vattnet. Men det var visst två män som flydde.. Men deras kroppar återfanns alldrig....... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 3 stycken för att va exakt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Men jag tycker det skulle varit roligt om man kunde sitta i fängelset Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Men jag tycker det skulle varit roligt om man kunde sitta i fängelset Majoriteten av världens skulle nog klaga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 min önskan innan gta sa var släppt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 3 stycken för att va exakt 3 vadå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 3 vadå? 3 stycken fångar rymde från Alcatraz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 3 stycken fångar rymde från Alcatraz Aha,ok. Trodde bara att de var två. Kul att vet att de var 3. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wikstroom89 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Saknar ni Alcatraz i SA finns det ju i alla fall i Midtown Madness 2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 min önskan innan gta sa var släppt Det hadde varigt jaevligt grymt... man får börja i fängelse på en ö och sen måste man bryta sig ut, hoppa i sjön och simma till ett safe house och byta kläder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 3 stycken fångar rymde från Alcatraz 5 stycken har rymt som man inte hittat 2 rymde först sen 3 andra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 *Reported* dra inte upp gammla trådar okej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 5 stycken har rymt som man inte hittat 2 rymde först sen 3 andra Då vet vi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts