Jump to content

Alcatraz i SA

Recommended Posts

Jag trodde i början att denna fängelse ö skulle ligga någon stans utanför San Fierro's hamn. Men icke sa nicke. Där låg bara en liten liten sanddyn (Den Ryder simmar ut till och stjäl en båt ifrån i ett uppdrag). Men visst hade det vart kul med en Ö där man kunde sitta i fängelse?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det hade varit ballt att åka båt till en ö utanför San Fierro där det gick såna turister som fotograferade det gamla fängelset som en gång fanns där. Så skulle det gå rykten om spöken i fängelset. Och så kanske att det skulle gå båtturer dagligen ditt(färja så man kunde lägga i bilarna där) -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade nöjt mig med om den funnits där för utforskning.

Håller med. Vore kul att utforska ön. Men jag får väll nöja mig med att spela Tony Hawk Pro Skater 4 om jag vill vara på Alcatraz i spel världen.

EDIT: Jag ska till Alcatraz i verkligheten. I sommar. San Fransisco, Los Angeles,Anaheim. Så då kan man ju kolla in de ställen som man sett i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. Vore kul att utforska ön. Men jag får väll nöja mig med att spela Tony Hawk Pro Skater 4 om jag vill vara på Alcatraz i spel världen.

EDIT: Jag ska till Alcatraz i verkligheten. I sommar. San Fransisco, Los Angeles,Anaheim. Så då kan man ju kolla in de ställen som man sett i spelet.

Jo, det vore trevligt om Alcatraz fanns. Jag menar, det skulle vara det ultimata stället för ostron eller whatever, äkta utforskingsområde skulle det vara i alla fall.

Renard: Trevligt! Jag var där förra året (som du kan se i siggen). Besökte då Alcatraz, en riktigt sevärd sevärdhet, tro mig! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tar bara upp plats på skivan,,,Kan man inte göra nåt där så ska den inte vara med

Hur vet du det när den inte finns i SA? R* kanske hade kunnat lägga in några små uppdrag där. Typ: En Grove Street Member tänker hoppa i från taket av fängelset. Rädda honom! ( Nu härmade jag uppdraget där man ska rädda Mad Dog.) Men det vore endå as roligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vet du det när den inte finns i SA? R* kanske hade kunnat lägga in några små uppdrag där. Typ: En Grove Street Member tänker hoppa i från taket av fängelset. Rädda honom! ( Nu härmade jag uppdraget där man ska rädda Mad Dog.) Men det vore endå as roligt!

Skulle man ha gjort några uppdrag där så skulle det väl ha funnits med... Eller :P

Och hur skulle man komma ut till alcatraz? Det låg ju typ tre km ut från landet, Så hur ska man komma dit med bil

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle man ha gjort några uppdrag där så skulle det väl ha funnits med... Eller (w00t)

Och hur skulle man komma ut till alcatraz? Det låg ju typ tre km ut från landet, Så hur ska man komma dit med bil

Brukar man köra bil på vattnet? Tror inte det. Men man brukar ta sig fram med hjälp av ett fordon så kallat "Båt" Också kallat "Boat" på engelska. Förstår du nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, man kan inte säga att det hade varit onödigt..det finns redan några saker som e onödiga...typ:

Cementblandare(lastbilen)

Lastbil med släp...det som e riktigt onödigt på den är att man inte kan öppna där bak

den där jävla rullstolen!!! visst, den tar inte mycket plats, men det e onödigt..

typ den satans bilen(Super GT) på flyplatsen i SF...går inte att öppna :'(

och massa mer saker..

jag hade vellat att man kan förvara saker i släppen, och den lastbilen som man "ska" kunna

förvara fordon på funkar ju inte (w00t) ...eller att dom förbättrade det med kläder..att det inte tar sån tid att byta om, och att man skulle kunna ta vilket klädplagg som helst och byta färg på, för ni måste hålla med om att det finns kläder som e coola isig, men skit ful färg...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar man köra bil på vattnet? Tror inte det. Men man brukar ta sig fram med hjälp av ett fordon så kallat "Båt" Också kallat "Boat" på engelska. Förstår du nu?

Är inte Alcatraz strängt bevakat? Små jollar får nog inte stanna och titta

Edit: Post 800

Redigerad av Enbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...